Tačiau investuotojų tokia žinia nenudžiugino, ir bendrovės akcijų kursas smuko 18 proc.
Kompanija „Time“ atsirado 2014 metais, kai buvo atskirta nuo žiniasklaidos ir pramogų grupės „Time Warner“, kuriai priklauso CNN ir HBO televizijos kanalai bei „Warner Bros.“ kino studija. Toks sprendimas buvo priimtas reaguojant į bendrą tendencija, kai kiti konglomeratai atsisako leidybos verslo.
„Time“ teigia, kad nesiekė jokios strateginės partnerystės, o tiesiog „įvertino susidomėjimą“ ir galiausiai nusprendė laikytis savo strategijos.
„Mes tvirtai tikime šios kompanijos ateitimi ir potencialu. Valdyba visiškai pasitiki „Time“ prezidentu ir vykdomuoju direktoriumi Richu Battista ir vadovaujančia komanda, jog jie gyvendins strateginį planą“, – nurodoma sakė kompanijos valdybos nepriklausomas narys Johnas Fahey.
Bendrovė ketina didinti internetinę auditoriją, pajamas iš reklamos, plėsti ir diversifikuoti savo produkciją.
„Time“ apyvarta mažėja jau penktus metus iš eilės dėl sumažėjusio reklamos pirkėjų susidomėjimu spausdintine žiniasklaida.