„Pasinaudojau puikiu pasiūlymu ir nusipirkau „Kindle“ su nuolaida. Net du vienetus, nes galvojau, kad turėsiu puikią kalėdinę dovaną artimam žmogui“, – pasakojo 15min.lt skaitytoja Sonata.
Tačiau pirmadienį ji sulaukė skambučio iš „Topo centro“. Sonatai buvo paaiškinta, kad įvyko žmogiška klaida ir bendrovė „Kindle“ gali parduoti tik su keturis kartus mažesne nuolaida.
„Topo centro“ pasiūlymu taip pat pasinaudoti norėjo ir Saulius. Jis nusprendė su nuolaida įsigyti monitorių, kuris prieš tai kainavo 170 eurų (97 eurai su nuolaida).
„Pirmadienį sulaukiau skambučio iš „Topo centro“. Paskambinusi moteris man pasakė, kad įvyko klaida ir prekei buvo pritaikyta per didelė nuolaida. Tada pasiulė arba man sumokėti skirtumą, arba grąžinti pinigus“, – pasakojo Saulius, nusprendęs susigrąžinti pinigus.
Suprasdami pirkėjų situaciją, per artimiausias dvi dienas visiems, įsigijusiems kompiuterinės technikos prekes internetu, išsiųsime dovanų kuponus, – sakė bendrovės atstovas.
Per didelė nuolaida buvo pritaikyta ir skaitytojui Jonui.
„Iš viso padariau keletą atskirų užsakymų, vieną iš jų apmokėjau iš karto, o dėl likusių nutariau dar pagalvoti, nes pirmojo užsakymo sąskaitoje radau nurodymą, jog ji turi būti apmokėta per 3 dienas“, – pasakojo Jonas, taip pat pirmadienį sulaukęs skambučio iš „Topo centro“.
Štai viena iš Jonui išrašytų sąskaitų, liudijanti apie didelę jam suteiktą nuolaidą:
„Sužinojau, kad jie negalės įvykdyti užsakymų dėl įsivėlusios klaidos. Per klaidą buvo pritaikyta per didelė nuolaida“, – pasakojo Jonas.
Darius pirko kompiuterį su 574 eurų nuolaida – sumokėjo už jį vos 674 eurus. Tačiau kompiuterio taip ir negavo, nes jam, kaip ir kitiems akcijos metu apsipirkinėjusiems klientams, nuolaida buvo atšaukta.
„Sekmadienio popietę sulaukiau skambučio. Ragelyje buvo moteriškas balsas, prisistatė kaip „Topo centro“ darbuotoja, pasiteiravo, ar tikrai pirkau minėtą kompiuterį. Gavusi teigiamą atsakymą, pašnekovė apgailestaudama pranešė, kad įsivėlė klaida ir todėl buvo pritaikyta per didelė nuolaida. Pateikė dvi galimybes – arba sutikti su 10 proc. nuolaida minėtai prekei, arba galimybę pasirinkti grąžinti pinigus“, – pasakojo pinigų grąžinimą pasirinkęs Darius.
Sistemos klaida
„Topo centro“ atstovas žiniasklaidai Žilvinas Kulvinskis 15min.lt aiškino, kad naktinio išpardavimo metu įvyko sistemos klaida, todėl daugiau nei šimtui pirkėjų, įsigijusių kompiuterinės technikos, buvo pritaikyta keliskart didesnė nuolaida už tą, kuri buvo reklamuojama.
Ž.Kulvinskis aiškino, kad sistemos klaida atsiliepė tik vienos prekių kategorijos – kompiuterinės technikos – pirkėjams.
„Branginame savo klientus, todėl su kiekvienu pirkėju susisiekėmė asmeniškai ir tarėmės dėl specialios nuolaidos pritaikymo ar alternatyvių prekių įsigijimo. Nemaža dalis pirkėjų tiesiog atsisakė pirkinių ir paprašė, kad įmonė grąžintų pinigus, jie buvo pervesti tą pačią dieną. Dėkojame visiems pirkėjams, geranoriškai bendravusiems ir supratusiems situaciją. Suprasdami pirkėjų situaciją, per artimiausias dvi dienas visiems, įsigijusiems kompiuterinės technikos prekes internetu, išsiųsime dovanų kuponus“, – 15min.lt sakė Ž.Kulvinskis.
Jis užtikrino, kad neteisingos nuolaidos yra tik nesusipratimas: „Net ir labiausiai gerbiamos pasaulinės įmonės padaro klaidų ir mūsų įmonė – ne išimtis. Todėl dar kartą atsiprašome visų pirkėjų, dėkojame už supratimą ir kantrybę.“