Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Topo grupė“ sudarė sandorį dėl bendrovės „AG Trade“ akcijų pardavimo

„Topo grupė” užbaigė sandorį dėl dukterinės bendrovės „AG Trade“ 100 procentų akcijų perleidimo Švedijos bendrovei „SweDeltaco“.
Aurelijus Rusteika
Aurelijus Rusteika / Šarūno Mažeikos/BFL nuotr.

Bendrovės „Topo grupė” valdybos pirmininko Aurelijaus Rusteikos teigimu, šis sandoris yra planuotas verslo sprendimas, atveriantis puikias galimybes mažmeninės prekybos tinkluose praplėsti prekių  asortimentą. A. Rusteika jau anksčiau yra teigęs, jog planuoja išgryninti verslo kryptį - koncentruotis tik į mažmeninę prekybą, atsisakant gretutinio didmeninės prekybos verslo. 

„AG Trade“ - lyderiaujanti didmeninės prekybos buities technika bei elektronika įmonė Lietuvoje ir Latvijoje, jau 15 metų sėkmingai veikia įmonių grupės ,,Topo grupė” sudėtyje. 2013 metų  UAB “AG Trade“ apyvarta siekė  39.3 mln. litų, EBITDA - 1.8 mln litų.

„Topo grupė“ sandorio patarėjai – BCMS Scandinavia.

Daugiau nei dvidešimtmetį sėkmingai  dirbanti bendrovė „SweDeltaco“, atstovaujama Švedijoje, Suomijoje, Danijoje bei Norvegijoje, rinkoms tiekia patrauklų IT produktų asortimentą ir klientų vertinama dėl konkurencingų kainų bei kvalifikuoto aptarnavimo. Bendrovėje „SweDeltaco“ dirba apie 100 darbuotojų, metinė bendrovės apyvarta siekia  440 mlrd. SEK.

,,Švedijos bendrovė įvertino mūsų įmonių grupės struktūros potencialą ir pasirinko ilgalaikę partnerystę.  Glaudus ,,Topo grupės” bendradarbiavimas su „SweDeltaco“  ir „ AG Trade“ – tai strateginis aljansas, kuriame visos suinteresuotosios šalys bus nugalėtojos", – sako Aurelijus Rusteika.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?