„Planuojame šiais metais įsigyti iki šimto naujų vagonų bei modernizuotą šilumvežį. Naujus vagonus pirksime keisdami jau nusidėvėjusį parką, o naujas cisternas – siekdami užtikrinti stabilų skystųjų trąšų transportavimą šalyje ir už jos ribų“, – sakė įmonės generalinis direktorius Jonas Varkulevičius.
2021 m. „Transachema“ investicijoms numatė skirti 9,1 mln. eurų, iš jų – 7,7 mln. eurų geležinkelio riedmenų atnaujinimui ir remontui.
Bendrovės vadovas teigė, kad iki šiol pavyksta suvaldyti pandemijos daromą įtaką. Tačiau ji jaučiama bendradarbiaujant su užsienio partneriais – sulėtėjusi pramonė ir tarptautinė prekyba lemia mažėjančias vagonų nuomos kainas.
Vienu didžiausiu bendrovės iššūkiu išlieka vagonų remonto darbai, per paskutinius trejus metus pabrangę net du kartus. Anot J.Varkulevičiaus, įmonė priversta remonto paslaugų ieškoti ir užsienio šalyse.
Koncernui „Achemos grupė“ priklausančios UAB „Transachema“ pagrindinė veikla yra krovinių vežimas geležinkelio transportu bei kitos su tuo susijusias paslaugos. Bendrovė turi daugiau nei 1 000 vagonų, skirtų trąšoms, grūdams ir įvairiai chemijos produkcijai vežti. Pernai įmonė pervežė virš 2 mln. tonų krovinių.