Trečdaliu eksportą išauginusi „MV GROUP“ planuoja investicijas į modernizaciją

„MV GROUP“ skaičiuoja per 2020-uosius metus savo pardavimo pajamas išauginusi 11 proc., tuo tarpu grupės pardavimo pajamos iš eksporto rinkų kilo arti 30 proc. 2021-ųjų „MV GROUP“ fokusas – tolesnė eksporto plėtra ir nuosavų bendrovių modernizacija, rašoma pranešime spaudai.
Marijus Cilcius
Marijus Cilcius / „MV GROUP“ nuotr.

Pasak įmonių grupės „MV GROUP“ generalinio direktoriaus Marijaus Cilciaus, pasiekti 11 proc. grupės įmonių pardavimo pajamų augimą pernai padėjo nuoseklus ir efektyvus darbas plečiant ir auginant eksportą išorės rinkose.

„Praėjusiais metais dar labiau sustiprinome pozicijas rinkose, kuriose veikia mūsų bendrovės, – antai Latvijoje pardavimų rodiklius be akcizo auginome arti 80 proc., Estijoje – 20 proc. Tuo tarpu „MV GROUP“ valdomų gamyklų eksporto apimtys pagrindinėse Europos rinkose, pavyzdžiui, Jungtinėje Karalystėje, Vokietijoje, Suomijoje, taip pat ir tolimuosiuose pasaulio kraštuose augo apie 30 proc. Be abejo, įtakos pardavimo pajamų augimui turėjo ir naujų eksporto krypčių atsiradimas – naujai užmegzti ryšiai su Vietnamu ir Kenija, atnaujinti santykiai su Japonija, plėtra JAV“, – sako M.Cilcius.

Nors ištikusi pandemija verslui sukėlė visą eilę kliūčių ir iššūkių, 2020-aisiais metais „MV GROUP“ vienijamos bendrovės į valstybės biudžetą iš viso įnešė beveik 220 mln. Eur mokesčių – tai net 9,15 proc. daugiau palyginus su ankstesniais metais.

M.Cilciaus teigimu, pasiekti tokį rezultatą įmonių grupei išties nebuvo lengva – dėl pandemijos nulemtų ribojimų grupė buvo priversta reikšmingai perorganizuoti darbo procesus, dalis verslo partnerių, pavyzdžiui, visas HoReCa sektorius, turėjo stabdyti veiklą, kuri nėra atnaujinta iki šiol.

2021-aisiais „MV GROUP“ planuoja stiprinti grupės eksportą, taip pat ir reikšminius infrastruktūros pokyčius – investuos į tolesnę bendrovių modernizaciją ir plėtrą. Vien „MV GROUP“ valdomos bendrovės „MV GROUP Production“ laukiančių investicijų vertė šįmet siekia arti 4,5 mln. Eur. Pernai į šios bendrovės modernizaciją „MV GROUP“ investavo per 2 mln. Eur, o iš viso per pastaruosius penkerius metus – daugiau nei 16 mln. Eur.

Pasak „MV GROUP“ generalinio direktoriaus, didelis dėmesys bus skiriamas ir grupei priklausančio mažmeninės prekybos tinklo „Bottlery“ plėtrai: „Vien pernai į parduotuvių tinklą „Bottlery“ investavome apie 340 tūkst. Eur – ne tik atidarėme didžiausią naujo koncepto parduotuvę Vilniaus Paupio rajone bei pirmąją parduotuvę Druskininkuose, bet ir išbandėme „pop-up“ parduotuvių formatą didžiuosiuose prekybos centruose, pristatėme elektroninę parduotuvę. Šiais metais plėstis ketiname dar labiau – ne tik pristatyti naujas fizines prekybos vietas Lietuvoje, bet ir stiprinti pozicijas e-komercijos srityje ne tik Lietuvoje, bet ir užsienio šalyse.“

Tuo tarpu į bendrovės „MV GROUP Logistics“ modernizaciją grupė pernai investavo daugiau nei 400 tūkst. Eur – įdiegė naują sandėlių valdymo sistemą bei tobulino logistikos centro infrastruktūrą. 2021-aisiais metais bendrovėje planuojama modernizacijos diegiant naujas veiklos efektyvinimo sistemas tąsa.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų