Trečiadienį buvo sutrikęs „Smart-ID“ veikimas

Trečiadienį nuo 11 val.18 min iki 23 val. 00 min. buvo sutrikusi tapatybės patvirtinimo el. erdvėje paslauga „Smart-ID“, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Smart ID“
„Smart ID“ / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

„Mobiliosios programėlės veikimo sutrikimai vakar užfiksuoti nuo 11.18 val. Paslaugos teikimas buvo dalinai atkurtas netrukus, bet veikė ne visiškai stabiliai, – sako paslaugą teikiančios bendrovės „SK ID Solutions“ vadovas Lietuvoje Viktoras Kamarevcevas. – Veikimo trikdžius lėmė problema duomenų bazėje, dėl kurios kai kuriems vartotojams iškilo sunkumų naudotis „Smart-ID“. „SK ID Solutions“ komanda nustatė problemą ir dirbo visą laiką, kad būtų užtikrintas maksimalus aptarnaujamų užklausų skaičius net ir žemo našumo sąlygomis. Vakar 22.07 val. mūsų specialistai visiškai pašalino techninio sutrikimo priežastis ir „Smart-ID“ naudojimas buvo atkurtas visuose interneto bankuose bei kitose el. paslaugose, nors kai kurie klientai dar galėjo susidurti su trikdžiais. Šią naktį paslauga veikė stabiliai ir mes tikime, kad ji veiks taip pat, kai ryte gausės jos naudojimas.“

Dėl šio sutrikimo „Smart-ID“ programėlės naudotojams kilo nesklandumų jungiantis prie interneto bankų paskyrų ir kitų el. paslaugų, o taip pat pasirašant dokumentus el. parašu.

„SK ID Solutions“ atsiprašo „Smart-ID“ naudotojų, kurie dėl sutrikimo patyrė nepatogumų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų