Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Trečiadienį buvo sutrikęs „Smart-ID“ veikimas

Trečiadienį nuo 11 val.18 min iki 23 val. 00 min. buvo sutrikusi tapatybės patvirtinimo el. erdvėje paslauga „Smart-ID“, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Smart ID“
„Smart ID“ / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

„Mobiliosios programėlės veikimo sutrikimai vakar užfiksuoti nuo 11.18 val. Paslaugos teikimas buvo dalinai atkurtas netrukus, bet veikė ne visiškai stabiliai, – sako paslaugą teikiančios bendrovės „SK ID Solutions“ vadovas Lietuvoje Viktoras Kamarevcevas. – Veikimo trikdžius lėmė problema duomenų bazėje, dėl kurios kai kuriems vartotojams iškilo sunkumų naudotis „Smart-ID“. „SK ID Solutions“ komanda nustatė problemą ir dirbo visą laiką, kad būtų užtikrintas maksimalus aptarnaujamų užklausų skaičius net ir žemo našumo sąlygomis. Vakar 22.07 val. mūsų specialistai visiškai pašalino techninio sutrikimo priežastis ir „Smart-ID“ naudojimas buvo atkurtas visuose interneto bankuose bei kitose el. paslaugose, nors kai kurie klientai dar galėjo susidurti su trikdžiais. Šią naktį paslauga veikė stabiliai ir mes tikime, kad ji veiks taip pat, kai ryte gausės jos naudojimas.“

Dėl šio sutrikimo „Smart-ID“ programėlės naudotojams kilo nesklandumų jungiantis prie interneto bankų paskyrų ir kitų el. paslaugų, o taip pat pasirašant dokumentus el. parašu.

„SK ID Solutions“ atsiprašo „Smart-ID“ naudotojų, kurie dėl sutrikimo patyrė nepatogumų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Televiziniai „Oskarai“ – išdalinti, o šiuos „Emmy“ laimėtojus galite pamatyti per TELIA PLAY
Progimnazijos direktorė D. Mažvylienė: darbas su ypatingais vaikais yra atradimai mums visiems
Reklama
Kodėl namui šildyti renkasi šilumos siurblį oras–vanduo: specialisto atsakymas