„Mobiliosios programėlės veikimo sutrikimai vakar užfiksuoti nuo 11.18 val. Paslaugos teikimas buvo dalinai atkurtas netrukus, bet veikė ne visiškai stabiliai, – sako paslaugą teikiančios bendrovės „SK ID Solutions“ vadovas Lietuvoje Viktoras Kamarevcevas. – Veikimo trikdžius lėmė problema duomenų bazėje, dėl kurios kai kuriems vartotojams iškilo sunkumų naudotis „Smart-ID“. „SK ID Solutions“ komanda nustatė problemą ir dirbo visą laiką, kad būtų užtikrintas maksimalus aptarnaujamų užklausų skaičius net ir žemo našumo sąlygomis. Vakar 22.07 val. mūsų specialistai visiškai pašalino techninio sutrikimo priežastis ir „Smart-ID“ naudojimas buvo atkurtas visuose interneto bankuose bei kitose el. paslaugose, nors kai kurie klientai dar galėjo susidurti su trikdžiais. Šią naktį paslauga veikė stabiliai ir mes tikime, kad ji veiks taip pat, kai ryte gausės jos naudojimas.“
Dėl šio sutrikimo „Smart-ID“ programėlės naudotojams kilo nesklandumų jungiantis prie interneto bankų paskyrų ir kitų el. paslaugų, o taip pat pasirašant dokumentus el. parašu.
„SK ID Solutions“ atsiprašo „Smart-ID“ naudotojų, kurie dėl sutrikimo patyrė nepatogumų.