Daugiausia keleivių pergabenanti „China Southern Airlines“ pranešė, kad 2020 metais jos nuostoliai siekė 10,8 mlrd. juanių (1,65 mlrd. JAV dolerių), nepaisant to, kad Kinijos vidaus kelionių rinka ima atsigauti.
„Vakcinavimo kampanijoms judant į priekį, kelionių apribojimai palaipsniui bus panaikinti įvairiose šalyse“, – sakoma bendrovės pranešime.
Visgi „neapibrėžtumas dėl būsimos aviacijos paklausos atsigavimo išlieka didelis“.
Tuo tarpu kinų nacionalinės vežėjos „Air China“ metiniai nuostoliai siekia 14,4 mlrd. juanių (2,2 mlrd. JAV dolerių), „China Eastern Airlines“ – 11,8 mlrd. juanių (1,8 mlrd. JAV dolerių).
Nors Kinijos oro linijų bendrovių nuostolius šiek tiek sušvelnino vidaus kelionių paklausa, pagyvėjusi sėkmingai suvaldžius viruso protrūkį šalies viduje, išliekantis neapibrėžtumas vis dar kelia nerimą visam sektoriaus atsigavimui.
Tarptautinė oro transporto asociacija (IATA) vasario mėnesį perspėjo, kad pasaulinis oro eismas šiais metais atsigaus lėčiau nei buvo tikėtasi, nes koronaviruso atmainos lemia naujus karantinus ir ilgesnius draudimus atvykti.