Trys didžiausios lustų pirkėjos pernai buvo „Apple“, „Samsung“ ir „Huawei“ – tyrimas

JAV technologijų milžinė „Apple“ išliko didžiausia lustų pirkėja 2020 metais, rodo tyrimų bendrovės „Gartner“ atliktas tyrimas.
„iPhone 12“
„iPhone 12“ / „Scanpix“ nuotr.

Bendrovei teko beveik 12 proc. puslaidininkių pirkimų.

Iš esmės didžiausių pirkėjų dešimtukas nepakito, palyginti su praėjusiais metais.

Jų dalis pasaulinėje rinkoje padidėjo iki 42 proc., palyginti su 40,9 proc. 2019 metais, sakoma pranešime.

Tuo pačiu metu didžiausių bendrovių dešimtukas 10 proc. padidino išlaidas lustų pirkimams.

Antrąją poziciją išlaikė Pietų Korėjos „Samsung Electronics“, kuri buvo lyderė 2016–2018 metais. Bendrovės dalis nežymiai viršijo 8 procentus.

Kinijos „Huawei“ užėmė trečią vietą su 4,2 porc. rinkos dalimi, nepaisant to, kad JAV taikomos sankcijos apsunkino įmonės galimybes nevaržomai vykdyti pirkimus.

Į dešimtuką taip pat įėjo tokios bendrovės kaip „Lenovo“, „Dell Technologies“, „BBK Electronics“, HP, „Xiaomi“, „Hon Hai Precision Industry“ ir „Hewlett Packard Enterprise“.

Bendra pasaulinės lustų rinkos apimtis pernai padidėjo 7,3 proc. ir viršijo 449,8 mlrd. JAV dolerių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų