Turizmo departamento vadovo konkursas bus skelbiamas iš naujo

Ūkio ministerija artimiausiu metu dar kartą skelbs konkursą eiti Valstybinio turizmo departamento prie Ūkio ministerijos direktoriaus pareigas. Š. m. balandžio 26 d. vykusio konkurso metu nė vienas dalyvavęs kandidatas nesurinko reikiamo balų skaičiaus, rašoma spaudai išplatintame pranešime.
Valstybinis turizmo departamentas
Valstybinis turizmo departamentas / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Prašymus leisti dalyvauti konkurse Valstybinio turizmo departamento direktoriaus pareigoms buvo pateikę 10 pretendentų. Iš dokumentus pateikusių kandidatų 3 neatitiko nustatytų reikalavimų, kiti 5 atsiėmė prašymus ar neatvyko. Konkurse dalyvavo 2 kandidatai.

„8 komisijos nariai pretendentų tinkamumą eiti Valstybinio turizmo departamento direktoriaus pareigas vertino individualiai nuo 1 iki 10 balų. Pagal konkurso organizavimo taisykles, laimėtoju skelbiamas tas kandidatas, kuris surenka daugiausia balų, bet ne mažiau kaip 6. Vakar vykusio konkurso metu abu kandidatai surinko mažiau kaip 6 balus“, – sako konkursą organizavusios komisijos pirmininkas, Ūkio ministerijos kancleris Nerijus Rudaitis.

Konkurse Valstybinio turizmo departamento direktoriaus pareigoms kandidatai turėjo atitikti direktoriaus pareigybės aprašyme nurodytus specialiuosius reikalavimus – turėti socialinių ar humanitarinių mokslų studijų srities magistro laipsnį, taip pat ne mažesnę kaip 3 metų vadovaujamo darbo patirtį ir ne mažesnę kaip 2 metų darbo patirtį rinkodaros srityje, mokėti anglų kalbą C1 lygiu.

Luko Balandžio / 15min nuotr./Jurgita Kazlauskienė
Luko Balandžio / 15min nuotr./Jurgita Kazlauskienė

Kandidatai taip pat turi būti Valstybės tarnybos departamente išlaikę bendrųjų gebėjimų ir vadovavimo gebėjimų aukščiausio lygio vadovams testus.

15min primena, kad kovo mėnesį šias pareigas paliko Jurgita Kazlauskienė, kuri atsistatydino kilus skandalui, jog „Facebook“ puslapio „Lithuania. Real is beautiful“ kūrėjai Lietuvai užsieniečiams pristatyti naudoja pigiai kainuojančias portalų „Shutterstock“ ar „Flickr“ iliustracijas.

Pernai vykusį konkursą rinkodaros socialiniuose tinkluose, reklamos ir turinio rinkodaros paslaugų teikimui įmonių „Open Agency“ ir „Turinio rinkodara“ konsorciumas laimėjo pasiūlęs 140 tūkst. eurų kainą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis