Praktika turėti aukštus finansinio pajėgumo įvertinimus, plačiai paplitusi Skandinavijos šalyse, vis populiaresne tampa ir Lietuvoje.
Kuria konkurencinį pranašumą
Eidami į darbo pokalbį nešamės CV, o verslo sektoriuje vienas iš veiksnių, sustiprinančių pozicijas konkurencinėje kovoje yra aukštas kreditingumas, – teigė A.Bogdonavičius.
Pasak „Creditinfo“ generalinio direktoriaus Andriaus Bogdanovičiaus, vartotojui, kuris planuoja savo atostogas iš anksto, svarbu pasitikėti paslaugų tiekėju, o vienas iš esminių veiksnių – finansinis organizatoriaus pajėgumas.
„Eidami į darbo pokalbį nešamės CV, o verslo sektoriuje vienas iš veiksnių, sustiprinančių pozicijas konkurencinėje kovoje yra aukštas kreditingumas. Aukšto kreditingumo įmonės turi pasižymėti gera kredito istorija, palankiais finansiniais rodikliais, skaidriomis verslo sąsajomis, gera vadovų finansine reputacija bei kita informacija. Jei įmonės „CV“ yra tvarkingas, ji vertinama esanti aukšto kreditingumo, todėl jai gali būti suteiktas tai įrodantis sertifikatas“, – teigė „Creditinfo“ vadovas.
A.Bogdanovičiaus teigimu, Skandinavijos šalyse įmonėms demonstruoti aukštą kreditingumą yra spėję tapti verslo norma.
Sertifikuotos 8 turizmo sektoriaus bendrovės
„Stipriausi Lietuvoje” kategorijoje, kurioje vertinamas 2-3 metų laikotarpis, 2015 metais sertifikuotos 965 įmonės, tarp jų iš turizmo sektoriaus pateko 7-ios bendrovės. Tarp „Stipriausi Lietuvoje Lyderiai“ sertifikatais, kuriais vertinamas tikrinamas 5 metų laikotarpis, įvertintų 115-os įmonių pateko tik viena turizmo bendrovė – kelionių organizatorius „Baltic Tours“, taip pat valdantis prekės ženklą „Skrendu.lt“.
Iš viso Lietuvoje 2015 metais kreditų biuro sertifikatai „Stipriausi Lietuvoje“ ir „Stipriausi Lietuvoje Lyderiai“ buvo suteikti daugiau nei 1000 aukšto kreditingumo įmonių.
Pasak „Baltic Tours“ generalinio direktoriaus Sigito Fabijonavičiaus, aukštas kreditingumas turizmo verslui šiuo metu yra būtinas norint išlaikyti konkurencingumą.
Kelionių organizatoriaus „Baltic Tours“ apyvarta per penkerius metus – nuo 2010 metų – išaugo du kartus. 2015 metais kelionių organizatorius savo klientams pardavė daugiau nei 200 tūkst. paslaugų, (vien skrydžio bilietų parduota virš 175 tūkst.).