Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

TV3 Grupės „PayTV Baltics“ rinkodarai vadovaus Ieva Talaikienė

Š.m. rugsėjo 14 d. TV3 Grupės „PayTV Baltics“ Rinkodaros direktore tapo Ieva Talaikienė. Ji nuo šiol rūpinsis ne tik naujos kartos televizijos „Go3”, bet ir regione lyderiaujančių filmų ir sporto televizijos kanalų „TV3 Film”, „TV3 Sport”, „TV3 Sport 2” bei „TV3 Sport Open” rinkodara, naujų vartotojų pritraukimu bei išlaikymu Baltijos šalyse. Anksčiau šias pareigas užėmęs Ivars Lubans karjerą tęs vadovaudamas „PayTV Baltics“ B2C segmento stiprinimui, rašoma pranešime spaudai.
Ieva Talaikiene
Ieva Talaikiene / TV3 nuotr.
Temos: 2 TV3 Verslas

„Džiaugiuosi prisijungusi prie naujos kartos televizijos komandos. „Go3” – geriausias produktas Baltijos šalyse, kuris apjungia tradicinę televiziją ir interneto platformų siūlomą vaizdo turinį, su populiariausių kino hitų nuoma bei karščiausiomis sporto transliacijomis ar stulbinančia dokumentika. Mane ypač žavi, kad žiūrovai gali patys pasirinkti, kada, kokiame ekrane ir ką jie nori žiūrėti. Originalaus turinio (filmų, serialų, realybės šou, laidų) kūrimas ir kasdienis patraukliausias pateikimas lietuviams, latviams bei estams yra ne tik milžiniškas iššūkis komandai, bet ir begalinis malonumas širdžiai. Sporto partnerysčių ir transliacijų gausa bei dabartinis rinkos aktyvumas skatina tobulėti nuolat.“ – sako naujoji „PayTV Baltics“ Rinkodaros direktorė I.Talaikienė.

Jan Wykrytowicz, TV3 Grupės „PayTV Baltics“ generalinis direktorius teigia: „Džiaugiuosi, kad Ieva prisijungia prie „Go3“ komandos ir įneša savo turtingą rinkodaros ir komunikacijos patirtį, nes įgyvendiname ambicingą augimo planą ir siekiame tapti naujos kartos televizijų lyderiu Baltijos šalyse.“

Iki šiol I.Talaikienė buvo atsakinga už „Bitės Lietuvos“ prekės ženklo komunikacijos strategijos formavimą, planavimą bei vadovavo prekės ženklo komunikacijos komandai. Prieš tai penkerius metus dirbo „Kalnapilio – Tauro“ grupėje, kur vadovavo kraftinio ir importuojamo alaus rinkodarai Baltijos šalyse. Anksčiau ji buvo atsakinga už mineralinio vandens „Borjomi“ rinkodarą Baltijos šalyse. Naujoji „PayTV Baltics“ Rinkodaros direktorė daugiau nei dvylika metų dirbo įvairiose vadovaujančiose pozicijose, aktyviai dalyvavo Lietuvos marketingo asociacijos veikloje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai