Visame pasaulyje populiari socialinės žiniasklaidos platforma kasmetiniame investuotojų susitikime paskelbė apie galimą naują paslaugą „Super Follows“, ieškodama naujų pajamų srautų, o ne tik pajamų iš tikslinės reklamos.
„Nagrinėdami auditorijos finansavimo galimybes, tokias kaip pajamos iš paslaugos „Super Follows“, kūrėjai ir leidėjai galės sulaukti tiesioginio savo auditorijos palaikymo ir bus skatinami toliau kurti turinį, kuris patinka jų auditorijai“, – naujienų agentūrai AFP teigė „Twitter“ atstovas.
Aukšto rango „Twitter“ vadovai aptarė galimybę pasiūlyti tokią paslaugą pristatydami artimiausius ateities tikslus ir planus.
„Nagrinėjame ir permąstome savo paslaugos paskatas – elgesį, kurį mūsų produkto savybės skatins ar nuo kurio atgrasys žmonėms dalyvaujant pokalbiuose platformoje „Twitter“, – teigė socialinio tinklo atstovas.
Pristatymo metu paslauga „Super Follows“ buvo apibūdinta kaip būdas „Twitter“ auditorijai finansiškai paremti kūrėjus ir mainais gauti naujienlaiškius, išskirtinį turinį ar net virtualius ženkliukus.
„Twitter“, kuri šiuo metu pajamas gauna iš reklamos ir reklaminių įrašų, tokiu būdu gali užsitikrinti papildomą pajamų šaltinį.
Visgi tyrimų bendrovės „Creative Strategies“ analitikė Carolina Milanesi nebuvo įsitikinusi, kad žmonės bus linkę mokėti už specialų „Twitter“ turinį.
Toks modelis yra prasmingas turinio prasme tokiose platformose kaip „YouTube“, kur gali būti skiriama daug laiko gerinti įgūdžius kuriant pramoginius vaizdo įrašus, tačiau abejotina, ar tą patį būtų galima pasakyti apie „Twitter“, teigė analitikė.
Nebuvo nurodyta jokių terminų, kada paslauga „Super Follows“ gali tapti platformos funkcija, tačiau manoma, kad ateinančiais mėnesiais technologijų milžinė paskelbs naujų pranešimų.