Tyrimas: JK paaugliai naujienas dažniausiai sužino iš „Instagram“

Jungtinėje Karalystėje „Instagram“ šiuo metu yra populiariausias naujienų šaltinis tarp paauglių, kaip ir „TikTok“ bei „YouTube“, teigiama ketvirtadienį žiniasklaidos priežiūros tarnybos „Ofcom“ paskelbtoje ataskaitoje.
Instagram
Instagram / 123RF.com nuotr.

Beveik trys iš 10-ies paauglių 2022 metais naudojo „Instagram“ kaip naujienų šaltinį, o „TikTok“ ir „YouTube“ – 28 procentai.

Tik ketvirtadalis paauglių sužino naujienas iš kanalų „BBC One“ ir „BBC Two“, tradiciškai populiariausių šaltinių tarp paauglių, palyginti su 45 proc. prieš penkerius metus, rodo internetu atlikta apklausa.

„BBC One“ vis dar yra dažniausiai naudojamas naujienų šaltinis tarp visų suaugusiųjų internete, tačiau šie skaičiai taip pat sumažėjo 6 procentais.

„TikTok“ kaip naujienų šaltinio populiarumas augo labiausiai – apytiksliai 3,9 mln. suaugusiųjų šiuo metu JK naudojasi platforma šiam tikslui – maždaug tiek pat, kiek naudojasi „Sky News“ svetaine ir programa.

Pusė vartotojų, kurie naujienas sužino iš „TikTok“, yra nuo 16 iki 24 metų amžiaus.

Nepaisant mažėjančių skaičių, televizijos naujienos tebėra patikimiausias naujienų šaltinis 71 proc. suaugusiųjų JK, o naujienomis socialinėje žiniasklaidoje pasitiki tik 35 procentai.

Spausdintų ir internetinių laikraščių skaitytojų skaičius taip pat sumažėjo nuo 51 proc. 2018 metais iki 38 procentų.

„Tai nulėmė labai sumažėjęs spausdintų laikraščių pasiekiamumas pastaraisiais metais, o tendencija, pastebėta prieš pandemiją, spartėja ir greičiausiai ją dar labiau paskatino pandemija“, – pažymėjo „Ofcom“.

Paauglių, naudojančių „Facebook“ naujienoms, dalis taip pat sumažėjo nuo 34 proc. 2018 metais iki 22 procentų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis