Tyrimas parodė, kad naujos įmonės nenusiteikusios optimistiškai

„Jaunojo verslo barometras“ šiemet parodė gana ryškias permainas – sumažėjo optimizmas, vis realiau vertinama ekonominė perspektyva.
Internetas
Internetas / 123rf.com nuotr.

Retas verslą pradėjęs per pastaruosius dvejus metus, artimiausiu metu planuoja daugiau darbuotojų, apyvartos augimą ar naujų produktų kūrimą.

Tokias tendencijas parodė DNB banko užsakymu ketvirtus metus atliekamas tyrimas. Tačiau jaunas verslininkas jau antraisiais veiklos metais planuoja dirbti pelningai, šiemet fiksuotas didžiausias procentas pelningai dirbusių įmonių – dvi iš trijų. Gerokai sumažėjo įmonių, kurios planuoja pardavimų plėtrą - išaugo konservatyvius lūkesčius puoselėjančių verslininkų dalis. Jei 2013 m. savo pardavimo apimčių augimą planavo 56 proc. įmonių, šiemet tokių tik kiek daugiau nei trečdalis.

„Steigiasi mažesni verslai, vyrauja kolektyvai, kurie sudaro 1-2 žmonės ir ne tiek daug verslų, kitaip tariant, ne tiek daug verslų, kur 5-6 žmonės, jų skaičius mažėja, taigi verslai tampa smulkesni savo pirminėje stadijoje. Jaunieji verslai kelia sau tikslą jau antrais gyvavimo metais dirbti pelningai, ir skaičius pelningai veikiančių įmonių fiksuojamas rekordiškai didžiausias, per paskutinius 4 metus, tai reiškia, kad verslai geba sėkmingai praeiti pirmuosius veiklos metus ir geba antraisiais metais dirbti pakankamai pelningai, save išlaikyti. Jei 2013 m. jaunieji verslai kalbėjo, kad planuojame stipriai augti didinti darbuotojų skaičių, šių metų tyrimas atskleidė, kad jie yra rezervuoti darbuotojų skaičiaus augimo atveju ir darbuotojų skaičiaus nelabai planuojama didinti“, – sakė DNB Smulkiųjų verslo klientų departamento vadovas Andrius Ivašauskas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
„Lidl Lietuva“ septintus metus iš eilės pripažinta geriausiu darbdaviu Lietuvoje ir Europoje
Reklama
Tyrimas atskleidė: „Lidl“ dažno vartojimo prekių krepšelis – pigiausias
Reklama
Įspūdingi baldai šiuolaikinei svetainei: TOP 5 pasirinkimai