Vokietijos žemės, kuriose veikia didelės automobilių gamyklos, jau rengiasi būsimiems pokyčiams, pažymima ataskaitoje, kurią apžvelgė savaitraštis „Welt am Sonntag“.
Nors elektromobiliams reikia brangių akumuliatorių, daugelio kitų tradicinių automobilių sudedamųjų dalių, susijusių su vidaus degimo varikliais, kaip ir pačių vidaus degimo variklių nebereikės. Todėl manoma, jog elektromobilių eksploatacija yra ekonomiškesnė.
CAR ekspertai mano, jog maždaug po dešimtmečio elektromobiliai sudarys apie du trečdalius visų Vokietijoje gaminamų automobilių. O užimtųjų jų gamyboje, kaip prognozuojama, sumažės nuo dabartinių 834 tūkst. iki 709 tūkst. žmonių.
Atsižvelgusi į tai, Vokietijos finansų ministerija jau pradėjo rengti paramos pramonės restruktūrizavimui planus.
Vokietijos vyriausybė pagal savo klimato apsaugos programą nori skatinti elektromobilių gamybą ir naudojimą. Be kita ko, planuojama siūlyti nuolaidas elektromobilių pirkėjams, ypač perkantiesiems nedidelius ir pigesnius modelius.