„Uber“ derasi dėl maisto pristatymo platformos „Postmates“ įsigijimo

JAV pavėžėjimo paslaugų milžinė „Uber“ derasi dėl maisto pristatymo įmonės „Postmates“ įsigijimo, o sandorio vertė gali siekti kelis milijardus JAV dolerių, praneša JAV žiniasklaida.
„Uber“
„Uber“ / AFP/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 2 Maistas „Uber“

San Fransiske įsikūrusi įmonė smarkiai nukentėjo nuo koronaviruso pandemijos ir praėjusį mėnesį buvo priversta atsisakyti ketvirtadalio savo pasaulinės darbo jėgos, todėl sutelkė dėmesį į augančio maisto pristatymo padalinio „Uber Eats“ stiprinimą.

Šaltiniai leidiniams „The New York Times“ ir „Wall Street Journal“ teigė, kad vyksta derybos dėl 2,6 mlrd. JAV dolerių vertės susitarimo su startuoliu „Postmates“, tačiau pabrėžė, kad joks derybų rezultatas dar nepatvirtintas.

Jei susitarimas būtų pasiektas, jis sustiprintų „Uber“ ir būtų naudingas „Postmates“ – prieš devynerius metus įkurtai įmonei, kuri pastaruoju metu susiduria su augančia varžovių konkurencija, pirmadienį pažymėjo „The New York Times“.

Praėjusį mėnesį „Uber“ pateikė 6 mlrd. JAV dolerių vertės pasiūlymą dėl „Grubhub“ – dar vienos JAV maisto pristatymo platformos – perėmimo, tačiau ją vėliau įsigijo varžovė Europoje „Just Eat Takeaway“.

Kiek anksčiau „Uber“ pranešė, kad bendrovės ketvirčio nuostoliai siekė beveik 3 mlrd. JAV dolerių, o pavėžėjimo verslo apimtys balandžio mėnesį susitraukė maždaug 80 procentų.

Visgi bendrovė pažymėjo, kad „Uber Eats“ paslaugų poreikis smarkiai išaugo prasidėjus pandemijai.

Nei „Uber“, nei „Postmates“ nekomentavo galimo sandorio.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų