Tačiau JAV apygardos teisėjas Williamas Alsupas nenurodė visiškai nutraukti „Uber“ veiklos, susijusios su autonominių automobilių kūrimu, kaip to prašė „Google“ kontroliuojančios kompanijos „Alphabet“ advokatai.
Šis sprendimas susijęs su byla, kuri prasidėjo vasarį, kuomet autonominius automobilius kurianti įmonė „ Waymo“, priklausanti „Alphabet“ grupei, pateikė ieškinį „Uber“ dėl esą pavogtų duomenų.
Tame ieškinyje „ Waymo“, teigia, kad bendrovėje anksčiau dirbęs „Uber“ autonominių automobilių padalinio vadovas Anthony Levandowski išeidamas išsinešė techninių duomenų ir įkūrė konkuruojančią įmonę, vėliau tapusią bendrove „Otto“, kurią „Uber“ praėjusią vasarą nupirko už 680 mln. JAV dolerių ir pavertė savo autonominių automobilių padaliniu.
Teismo nuomone, „Waymo“ pateikė pakankamų įrodymų, jog A.Levandowski pavogė daugiau nei 14 tūkst. failų iš „Waymo“ ir kad „Uber“ žinojo arba turėjo žinoti tai, kai priėmė A.Levandowski dirbti.
Teisėjas nurodė „Uber“ imtis visų galimų priemonių, kad iš „Waymo“ paimta informacija nebūtų panaudota pavėžėjimo paslaugas teikiančioje bendrovėje ir grąžinti visas duomenų kopijas „Waymo“ iki šio mėnesio pabaigos.
Teismas taip pat nurodė apriboti bet kokią A.Levandowski veiklą bendrovėje „Uber“, susijusią su „LiDAR“ technologija, naudojama kuriant autonominius automobilius.
„Waymo“ savo ieškinyje teigia, kad „gerai apskaičiuota jos technologijos vagystė“ leido „Otto“ užsidirbti daugiau nei 500 mln. JAV dolerių ir vėliau leido„Uber“ atgaivinti strigusią autonominių automobilių kūrimo programą.
„Uber“ įsigijo technologijų startuolį „Otto“ praėjusiais metais. Vienas iš jo įkūrėjų – A. Levandowski – vėliau buvo paskirtas vadovauti „Uber“ pastangoms sukurti autonominio važiavimo technologiją.
„ Waymo“ savo ieškinyje teigia, kad būtent A.Lewandovski 2015 metų gruodį iš itin konfidencialios projektavimo duomenų tarnybinės stoties atsisiuntė daugiau nei 14 tūkst. privačių bylų į nešiojamąjį kompiuterį. Po savaitės jis esą pasiėmė atminties kortelę su duomenimis, o kompanijos kompiuterį performatavo siekdamas ištrinti bet kokius atsisiustų duomenų pėdsakus.
Vėliau, 2016 metų sausį, jis ne kartą susitiko su aukštas pareigas einančiais „Uber“ vadovais kompanijos būstinėje San Franciske.
Galiausiai to paties mėnesio pabaigoje A.Lewandovski oficialiai įsteigė savo įmonę, kuri vėliau tapo „Otto“, ir išėjo iš bendrovės „ Waymo“.
Pernai lapkritį „Otto“ sukurtas autonominis sunkvežimis pirmą kartą pristatė alaus Kolorado valstijoje. „Uber“ taip pat jau išbando autonominius automobilius Pitsburge, Pensilvanijoje.