San Fransiske įsikūrusi bendrovė teigė, kad per pirmuosius tris šių metų mėnesius pavėžėjimo paslaugų užsakymų skaičius išaugo 8 proc., nepaisant paskutinėmis ketvirčio savaitėmis įvairiose šalyse įvesto karantino.
Balandžio duomenys rodo didžiulį COVID-19 protrūkio poveikį, tačiau taip pat yra tam tikrų ženklų, kad kai kuriose rinkose padėtis gerėja, pažymėjo bendrovės generalinis direktorius Dara Khosrowshahi (Dara Chosrovšahis).
„Neslėpsiu – COVID-19 pandemija turi milžinišką poveikį pavėžėjimo paslaugų rinkai, kuri balandį susitraukė maždaug 80 procentų. Visgi pasirodę „žali ūgliai“ leidžia išlaikyti tam tikrą optimizmą“, – kalbėjo D. Khosrowshahi analitikams.
Pasak bendrovės vadovo, „Uber“ fiksavo „ketvirtą augimo savaitę iš eilės“, o praėjusią savaitę užsakymų padaugėjo 12 procentų
Generalinio direktoriaus komentarai paskatino prekybą pasibaigus sesijai ir padidino „Uber“ akcijų vertę maždaug 6 procentais.
„Uber“ pranešė, kad maisto pristatymo tarnybos „Uber Eats“ paslaugų apimtis padidėjo 53 proc., nes žmonės ėmė daugiau užsisakinėti maisto į namus, siekdami išvengti pavojaus užsikrėsti koronavirusu.
„Uber Eats“ pajamos išaugo iki 819 mln. JAV dolerių ir sudarė maždaug trečdalį visų „Uber“ ketvirčio pajamų.
„Uber“ grynieji 2,9 mlrd. JAV dolerių nuostoliai buvo beveik trigubai didesni nei praėjusių metų pirmąjį ketvirtį ir apėmė didelius dalies bendrovės turto nurašymus, kuriuos įmonės pagal apskaitos taisykles turi laikyti nuostoliais.
Bendroji užsakymų vertė padidėjo 8 proc. ir siekė 15,7 mlrd. JAV dolerių, o pajamos padidėjo 14 proc. ir siekė 3,5 mlrd. JAV dolerių.