„Uber“ pardavė maisto pristatymo verslą Indijoje vietos konkurentui

Pasiekti pelningumą besistengianti pavėžėjimo paslaugų milžinė „Uber“ vienam iš vietos konkurentų Indijoje pardavė savo maisto pristatymo verslą šioje šalyje.
„Uber“ logotipas
„Uber“ logotipas / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Indija yra viena didžiausių „Uber“ pavėžėjimo paslaugų rinkų, tačiau bendrovės maisto pristatymo verslui „UberEats“ sunkiai sekėsi neatsilikti nuo dviejų didžiausių šios Indijos rinkos dalyvių – „Zomato“ ir „Swiggy“.

Savo maisto pristatymo verslą Indijoje „Uber“ pardavė „Zomato“ ir mainais gaus 9,99 proc. šios bendrovės akcijų, pažymima pirmadienio vakare „Uber“ paskelbtame pranešime.

Indijos startuolio vertė pranešime nebuvo nurodyta.

„Indija tebėra išskirtinai svarbi „Uber“ rinka ir mes toliau investuosime į augantį vietos pavėžėjimo verslą, kuris jau aiškiai pirmauja savo segmente“, – pareiškė pranešime cituojamas „Uber“ generalinis direktorius Dara Khosrowshahi.

„Uber“ investuotojams yra pažadėjusi iki 2021 metų pabaigos pradėti veikti pelningai. Bendrovė jau apkarpė išlaidas ir 2019 metais atleido daugiau nei 1 tūkst. darbuotojų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų