„Uber“ patyrė nuostolių antrąjį ketvirtį, tačiau pajamos viršijo lūkesčius

„Uber“ antradienį pranešė apie didesnes nei buvo tikėtasi antrojo ketvirčio pajamas, kurias paskatino didelė San Fransiske įsikūrusios bendrovės pavėžėjimo ir maisto pristatymo paslaugų paklausa.
Pavėžėjas
Pavėžėjas / 123RF.com nuotr.

Pajamos per tris mėnesius iki birželio padidėjo daugiau nei dvigubai iki 8,1 mlrd. JAV dolerių – tai reiškia, kad prieaugis siekia 105 procentus.

Taip pat įmonė pranešė patyrusi 2,6 mlrd. JAV dolerių grynųjų nuostolių, tačiau investuotojai to nesureikšmino ir bendrovės akcijos Volstryte pabrango apie 19 procentų.

Bendrovė uždirbo 1,8 mlrd. JAV dolerių pajamų iš savo krovinių gabenimo operacijų. Ji taip pat teigė, kad pajamų padidėjimas iš dalies buvo paaiškintas pasikeitimu, susijusiu su tuo, kaip ji vertino pavėžėjimo verslo rezultatus Didžiojoje Britanijoje.

Palyginti su analogišku laikotarpiu prieš metus, pastebimai išaugo mėnesiniai aktyvių „Uber“ platformos vartotojų, bendrųjų užsakymų ir kelionių rodikliai, o tai atspindi ne tik didesnę paklausą, bet ir didesnį vairuotojų skaičių teikiant pavėžėjimo ir maisto pristatymo paslaugas.

Pasak bendrovės, šiuo metu platformoje dirba beveik 5 mln. vairuotojų ir kurjerių – 31 proc. daugiau nei analogišku laikotarpiu praėjusiais metais.

„Uber“ vadovas Dara Khosrowshahi teigė, kad tiek vartotojų, tiek paslaugas teikiančių asmenų skaičiai buvo „visų laikų aukštumose“.

„Praėjusį ketvirtį kėliau iššūkį mūsų komandai įvykdyti pelningumo įsipareigojimus dar greičiau nei planuota – ir ji pasiteisino lūkesčius“, – sakoma D. Khosrowshahi pareiškime.

„Uber“ savo nuostolius pirmiausia siejo su mažėjančiomis investicijomis į finansiškai sunkiai besiverčiančias įmones, tokias kaip Singapūro „VTC Grab“, JAV autonominių transporto priemonių startuolis „Aurora“ ir Indijos maisto pristatymo bendrovė „Zomato“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis