Pasak bendrovės, spalio–gruodžio mėnesiais jos nuostoliai siekė 968 mln. JAV dolerių ir buvo šiek tiek mažesni nei 1,1 mlrd. JAV dolerių siekę nuostoliai tuo pačiu laikotarpiu metais anksčiau.
Bendrovė pažymėjo, kad dėl pandemijos susitraukusią pavėžėjimo paslaugų paklausą šiek tiek kompensavo išaugęs maisto pristatymo paslaugos poreikis.
Pajamos paskutinį praėjusių metų ketvirtį siekė 3,2 mlrd. JAV dolerių ir buvo 16 proc. mažesnės nei tuo pačiu laikotarpiu 2019 metais.
„Nors 2020-ieji neabejotinai išbandė mūsų atsparumą, jie taip pat leido gerokai greičiau įgyvendinti mūsų komercines galimybes veiklos vietose“, – pažymėjo „Uber“ vadovas Dara Khosrowshahi.
„Uber“ teigimu, „mobilumo“ segmentas, įskaitant pavėžėjimo paslaugų sektorių, susitraukė 52 proc., palyginti su ankstesniais metais, tuo tarpu prekių pristatymo operacijos, įskaitant maisto produktų pristatymo paslaugą „Uber Eats“, išaugo net 224 procentais.
Bendrovės finansų vadovas Nelsonas Chai teigė, kad gerėjantys finansiniai rodikliai rodo, jog „Uber“ „sėkmingai pasieks savo pelningumo tikslus 2021 metais“.
„Wedbush Securities“ analitikas Danielis Ivesas teigė, kad šie rezultatai – tai „dar vienas svarbus žingsnis teisinga linkme“ ir rodo gerėjantį vaizdą, „Uber“ žengiant iš pandemijos.
„Akivaizdžiai regimas bendrovės pavėžėjimo paslaugos rodiklių atsinaujinimas kartu su mažesnėmis išlaidomis paskatins augimą ir pelningumą nuo 2021 metų pabaigos iki 2022-ųjų.“, – pažymėjo analitikas.