„Uber“ Rusijoje žengia į maisto pristatymo rinką

Įvairiuose pasaulio regionuose pavėžėjimo paslaugas teikianti JAV bendrovė „Uber“ žengė į Rusijos maisto pristatymo rinką, pradėdama nuo sostinės Maskvos.
„Uber“ programėlė
„Uber“ programėlė / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 2 Rusija „Uber“

„Uber“ Rusijos sostinėje pristatė programėlę „UberEATS“, kuri suteikia galimybes užsisakyti ir sulaukti 24-ių nacionalinių virtuvių patiekalų iš kelių šimtų restoranų.

„Visiems su mumis bendradarbiauti nusprendusiems restoranams Maskvoje suteiktos vienodos sąlygos. Jie aprūpinti meniu ir patiekalų vaizdų pateikimo, užsakymų priėmimo įranga, juos siekiama aprūpinti nuolatiniais klientais, padėti rinkodaroje“, – teigiama „Uber“ atstovybės Rusijoje pranešime.

„UberEATS“ informuoja vartotoją apie jo užsakymą priėmimą, patiekalo gaminimo eigą ir perdavimą vežėjui, stebėti jo maršrutą.

„UberEATS“ jau veikia daugiau nei 20 šalių (maždaug 60 miestų), ją naudojasi apie 30 tūkst. restoranų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Aukščiausios klasės kavos aparatai: ar verta į juos investuoti?
Reklama
Įspūdingi baldai šiuolaikinei svetainei: TOP 5 pasirinkimai