„Uber“ sudarė išskirtinės partnerystės susitarimą su prancūzų mažmenininke „Carrefour“

JAV pavėžėjimo paslaugų milžinės „Uber“ padalinys „Uber Eats“ sudarė išskirtinės partnerystės susitarimą su prancūzų bendrove „Carrefour“, viena didžiausių mažmenininkių Europoje, rašoma „Carrefour“ pranešime spaudai.
„Uber“
„Uber“ / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Bendrovės balandį pradėjo teikti maisto produktų ir būtiniausių prekių pristatymą iš „Carrefour“ prekybos centrų paslaugą Paryžiuje, reaguodamos į koronaviruso pandemiją, o dabar „Uber Eats“ pristatys užsakymus visoje Prancūzijoje.

Rugsėjį „Uber Eats“ planuoja pradėti teikti paslaugą ir klientams pristatyti užsakymus iš „Carrefour“ prekybos centrų ir Belgijoje.

Iš pradžių paslauga bus teikiama Briuselyje ir Lježe.

Pirmadienį „Carrefour“ akcijos atpigo 1,3 proc. Paryžiaus vertybinių popierių biržoje. „Uber Technologies“ akcijos pabrango 0,4 proc. ikiprekybinės sesijos metu Niujorke.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų