Prokurorų nepasitenkinimą sukėlė „Uber“ pareiškimai, kad įmonė savo vairuotojus tikrina kokybiškiau negu tradicinės taksi tarnybos. Jie nusprendė, kad šis pareiškimas klaidina įmonės klientus ir 2014 metais pareiškė jai ieškinį.
Kitaip negu įprastos taksi tarnybos, „Uber“ neima vairuotojų pirštų atspaudų, kad nustatytų, ar jie turi teistumą, o naudoja įvairias duomenų bazes, kuriose saugomi pastarųjų septynerių metų duomenys.
Pagal susitarimo su prokuratūra sąlygas, įmonė nebeturi teisės savo reklamoje naudoti teiginio apie „saugiausią kelionę“.
„Uber“ atstovai pareiškė esantys patenkinti, kad šalims pavyko pasiekti susitarimą, tačiau pabrėžė, jog tai nereiškia, kad įmonė pripažįsta padariusi kokius nors pažeidimus.
„Uber“, internetinė taksi paslaugų įmonė, paslaugas teikia daugiau kaip 400 miestų 68 pasaulio šalyse.