Taigi „Uber“ vertė pradinio viešo akcijų platinimo (IPO) kaina gali sudaryti 80–90 mlrd. JAV dolerių, o ne 90–100 mlrd. JAV dolerių, kaip buvo manyta anksčiau.
Per paskutinį finansavimo pritraukimo etapą „Uber“ buvo įvertinta 76 mlrd. JAV dolerių.
„Uber“ IPO, kurio nekantriai laukiama, turėtų įvykti jau kitą mėnesį.
IPO akcijos kaina greičiausiai priklausys nuo susidomėjimo, kurį parodys galimi investuotojai, su kuriais „Uber“ žada susitikti prieš debiutą biržoje.
Prognozuojama, kad „Uber“ IPO bus vienas didžiausių technologijų sektoriaus istorijoje.
Bendrovė debiutuos Niujorko vertybinių popierių biržoje (NYSE).
„Uber“ siūlo pavėžėjimo paslaugas maždaug 700 pasaulio miestų, tačiau puoselėja drąsesnes ambicijas pakeisti tai, kaip vežami žmonės ir prekės.