„Uber“ Kolumbijoje turi apie 2 mln. aktyvių naudotojų ir maždaug 88 tūkst. vairuotojų.
JAV bendrovė nedelsdama apskundė jai nepalankų reguliavimo institucijos sprendimą, kuris buvo paskelbtas prieš tris savaites. Tačiau vėliau „Uber“ nusprendė trauktis.
„Pagal netikėtą sprendimą..., kuris buvo priimtas gruodžio 20 dieną, nuo 2020 metų vasario 1 dienos vidurnakčio „Uber“ nutrauks veiklą Kolumbijoje“, – paskelbė bendrovė.
Savo paskyroje socialiniame tinkle „Twitter“ bendrovė taip pat paskelbė karikatūrą, kurioje pavaizduotas iš Kolumbijos išvykstantis baltos spalvos automobilis, ir pridėtas įrašas „Sudie... tikiuosi, netrukus pasimatysime“.
Taksi vairuotojų grupei pateikus skundą dėl „Uber“, rinką reguliuojančio Pramonės ir prekybos departamento vadovas pareiškė, jog „Uber“ turi naudos dėl „nesąžiningos konkurencijos“ ir „didelio pranašumo“ prieš senesnes ir labiau tradicines taksi paslaugas.
„Uber“ institucijos sprendimą pavadino „savavališku“ ir pareiškė, jog institucija pažeidė „teisę į teisingą procesą ir konstitucines teises“.
Leidimą veikti Kolumbijoje JAV bendrovei suteikė Informacinių technologijų ir ryšių ministerija, tačiau vairuotojus keleivių vežimui bendrovė naudojo neteisėtai.
Dėl šios teisinės spragos „Uber“ galėjo mokėti mokesčius ir turėjo leidimą reklamuoti savo paslaugas, tačiau policija bendrovės vairuotojams galėjo skirti bausmes už neteisėtą keleivių vežimą.
2009 metais įkurta „Uber“ į Kolumbijos rinką įžengė 2013 metais, tačiau taksi automobilių savininkai ir profsąjungos ne kartą rengė gatvės protestus prieš JAV bendrovę ir panašius konkurentus, kurie, pasak protestuotojų, „vagia“ jų darbą.