Kaip rašo „Ukrainskaja pravda“, nepaisant deklaracijų, kad sumažino verslo apimtis ir nutraukė reklamos procesus, šios bendrovės ir toliau dirba Rusijoje, moka joje moka mokesčius ir taip remia agresorės ekonomiką.
Rašoma, kad bendrovė „PepsiCo“ Rusijoje pakeitė „7Up“ ir „Mirinda“ gėrimų gamybą naujais prekių ženklų „Evervess“ ir „Frustyle“ pakaitalais.
Be to, vietoje nutrauktų produktų „PepsiCo“ šalyje pradėjo gaminti naujo prekės ženklo limonadą „Russian Gift“. Bendrovė „PepsiCo“ toliau gamina ir platina kitus produktus, pavyzdžiui, traškučius, užkandžius ir pieno produktus.
Nepaisant to, kad „PepsiCo“ pažadėjo apriboti savo veiklą ir sustabdyti bet kokią reklamą Rusijoje, bendrovės puslapyje nurodyta, kad Rusijoje ieškoma daugiau kaip 580 darbuotojų.
„Taigi „PepsiCo“ ir toliau aktyviai remia Rusijos ekonomiką ir atitinkamai remia agresiją prieš Ukrainą, nebuvo jokių bendrovės vadovybės bandymų pasmerkti Rusijos išpuolį prieš Ukrainą“, – teigia Nacionalinė korupcijos prevencijos agentūra.
Tuo metu „Mars“ pažadėjo sumažinti verslo apimtis Rusijos Federacijoje, tačiau gamyklos ir toliau vykdo veiklą Rusijoje, o 2022 m., palyginti su 2021 m., jų pajamos Rusijoje padidėjo, rašo „Ukrainskaja pravda“.
Nurodoma, kad „MARS LLC“ pajamos 2022 m. išaugo iki 2,45 mlrd. dolerių, grynasis pelnas padidėjo 59 proc. iki 377 mln. dolerių, mokesčių į Rusijos Federacijos biudžetą sumokėta daugiau kaip 93 mln. dolerių.
Be to, „Mars“ LLC Rusijos filialas personalo paieškos svetainėje skelbia ieškantis daugiau kaip 100 darbuotojų.