2023 02 17 /18:38

Ukraina kaltina Prancūzijos mažmenininkę „Auchan“ esant Rusijos ginklu

Ukrainos užsienio reikalų ministras penktadienį pareiškė, kad Prancūzijos mažmeninės prekybos milžinė „Auchan“ yra „visavertis Rusijos agresijos ginklas“. Tokį kaltinimą Dmytro Kuleba pareiškė pasirodžius vieno tyrimo ataskaitai, kurioje teigiama, kad „Auchan“ tiekė prekes Rusijos kariuomenei.
„Auchan“
„Auchan“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 2 Rusija Ukraina

„Praėjusiais metais raginau pasaulį boikotuoti „Auchan“ už tai, kad ji nesitraukia iš Rusijos ir nesiliauja finansavusi karo nusikaltimų. Tačiau tikrovė atrodo kur kas blogesnė: „Auchan“ tapo visaverčiu Rusijos agresijos ginklu“, – socialiniame tinkle „Twitter“ parašė D.Kuleba.

Kaip rašoma bendroje ataskaitoje, kurią parengė prancūzų laikraštis „Le Monde“ kartu su žurnalistinių tyrimų svetainėmis „The Insider“ ir „Bellingcat“, „Auchan“ padalinys Rusijoje rusų kariuomenei patiekė produktų, kurių vertė siekia 2 mln. rublių (apie 25,4 tūkst. eurų).

Pasak tyrėjų anoniminio šaltinio, šie produktai buvo perduoti nemokamai.

„Auchan“ pareiškė, kad tokie pranešimai bendrovę „labai nustebino“, ir pažymėjo, kad vieninteliai duomenys, kuriuos bendrovė pateikė tyrėjams, buvo susiję su „2022 metų kovo mėnesiu“, kai nuo Rusijos invazijos pradžios praėjo tik kelios savaitės.

„... nevykdome jokio Rusijos pajėgų finansavimo ir nedalyvaujame jokiame lėšų Rusijos pajėgoms rinkime“, – pridūrė bendrovė.

„Auchan“ padalinys Ukrainoje socialiniame tinkle „Facebook“ paskelbė pranešimą, kuriame pabrėžė, kad minimi pranešimai jį sukrėtė.

„Auchan Ukraine“ nuo karo pradžios „ukrainiečiams suteikė pagalbos už daugiau kaip 60 mln. grivinų“, arba 1,5 mln. eurų, pareiškė padalinys naujienų agentūrai AFP.

„Auchan“ jau daug metų veikia ir Ukrainoje, ir Rusijoje – šiai šaliai prieš karą tekdavo dešimtadalis visų mažmenininkės pardavimų pasaulyje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis