Ukrainos „Naftogaz“ tarptautinėje rinkoje pasiskolino 500 mln. dolerių

Ukrainos nacionalinė energetikos grupė „Naftogaz“ pranešė tarptautinėje kapitalo rinkoje išplatinusi septynerių metų trukmės 500 mln. JAV dolerių dydžio skolinių vertybinių popierių emisiją už 7,625 proc. metų palūkanų. Londone, Niujorke ir Bostone investuotojams pristatytos obligacijų emisijos platinimą organizavo JAV bankininkės milžinas „Citi“.
„Naftogaz“
„Naftogaz“ / „Scanpix“/„RIA Novosti“ nuotr.

Anot „Naftogaz“ pranešimo, paklausa 2,9 karto pranoko emisijos dydį, ją nupirko investuotojai iš JAV, Jungtinės Karalystės ir kitų Europos šalių, taip pat Azijos ir Pietų Amerikos.

„Maloniai nustebino didelis investuotojų susidomėjimas „Naftogaz“ vertybiniais popieriais. Tai dar vienas patvirtinimas, kad pastangos reformuoti įmonę ir dujų rinką nebuvo veltui. Jų dėka bendrovė mažina savo paskolų portfelio kainą, o tai leis „Naftogaz“ efektyviai konkuruoti“, – pranešime cituojamas „Naftogaz“ vadovas Andrejus Kobolevas.

Šių metų liepą „Naftogaz“ tarptautinėje rinkoje pardavė trejų metų trukmės 335 mln. JAV dolerių dydžio obligacijų emisiją už 7,375 proc. metų palūkanų ir penkerių metų trukmės 600 mln. eurų dydžio obligacijų emisiją už 7,125 proc. metų palūkanų. Penktadalį obligacijų eurais įsigijo Europos rekonstrukcijos ir plėtros bankas.

„Naftogaz“ tuomet teigė, jog šios lėšos jai reikalingos pakankamoms artėjančiai žiemai dujų atsargoms požeminėse saugyklose sukaupti, kad reikiamai pasiruoštų galimam rusiškų dujų tranzito per Ukrainą nutraukimui nuo 2020 metų sausio bei susistiprintų pozicijas derybose dėl naujos sutarties su Rusijos „Gazprom“.

„Naftogaz“ kontroliuoja daugiau nei 90 proc. Ukrainos naftos ir dujų gavybos pajėgumų, yra gamtinių dujų ir naftos transportavimo monopolininkė, požeminių dujų saugyklų šalyje operatorė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis