Jo žodžiais, Ukraina yra pasirengusi investuoti į oro laivyną, „apkrauti“ Ukrainos gamintojus ir pritraukti pasaulio lyderius į šalies aviacijos pramonės projektus.
V.Zelenskis pabrėžė, jog Ukraina sulaukė Prancūzijos konsultacijų bendrovės „Aerogestion“ išvadų, patvirtinančių nacionalinės aviakompanijos kūrimo ekonominį pagrįstumą, ir pridūrė, kad šiuo projektu bus ne tik siekiama uždirbti pelno ir padidinti keleivių srautus, bet ir pagerinti Ukrainos įvaizdį.
„Buvo keli darbiniai pavadinimai. Dabar tai – „Ukrainian National Airlines“ (UNA). Tai labai simboliška“, – akcentavo V.Zelenskis.
Ukrainos infrastruktūros ministerija ketvirtadienį pasirašė su „Airbus“ bendradarbiavimo memorandumą, kuriuo numatyta galimybė išsinuomoti arba įsigyti 22 lėktuvus.
Dokumentu, kurį pasirašė Ukrainos infrastruktūros ministras Aleksandras Kubrakovas ir „Airbus viceprezidentas Kimonas Sotiropoulas, apibrėžiamos tolesnio bendradarbiavimo kuriant nacionalinį oro vežėją Ukrainoje gairės, įskaitant, bet neapsiribojant, būsimos aviakompanijos aprūpinimu lėktuvais.
Planuojama, jog naujoji Ukrainos oro bendrovė lėktuvų kitąmet turės 3-5, 2023-aisiais – 11, o 2026 metais – 20.