Bendrovė reklamos užsakymus atšaukė vasarą, kai žmogaus teisių aktyvistai paragino boikotuoti socialinį tinklą.
Kaip rašoma „Unilever“ pranešime spaudai, bendrovė planuoja atnaujinti reklamos užsakymus nuo kito mėnesio ir toliau stebėti situaciją.
„Atidžiai stebėsime platformų veiklą, atsižvelgdami į terminus ir prisiimtų įsipareigojimų vykdymą, taip pat į socialinės žiniasklaidos naujienų kanalų poliarizacijos lygį po rinkimų“, – sakoma įraše.
Reklamos socialiniame tinkle „Facebook“ boikotas prasidėjo po to, kai žmogaus teisių gynėjų grupės, įskaitant „Anti-Defamation League“ (Kovos su šmeižtu lygą) ir NAACP, liepą paragino užsakovus sumažinti išlaidas socialinės žiniasklaidos skelbimams.
Pasak organizacijų, „Facebook“ nepadarė pakankamai pažangos kovodama su neapykantos kurstymu ir dezinformacija.
Socialinis tinklas laikėsi pozicijos, kad politiniai pareiškimai, įskaitant JAV prezidento Donaldo Trumpo komentarus, neturėtų būti tikrinami dėl faktinių klaidų ir šalinami iš platformų.
Pasak „The Wall Street Journal“, prie šios kampanijos prisijungė daugiau nei 1 100 reklamos užsakovų.
Viena didžiausių reklamuotojų pasaulyje „Unilever“ birželio pabaigoje pranešė sustabdanti reklamą socialiniuose tinkluose „Facebook“, „Instagram“ ir „Twitter“, motyvuodama tai būtinybe „sustiprinti kovos su neapykantos kurstymu priemones“.
Bendrovė planavo socialinių tinklų reklamoje sutaupytus pinigus nukreipti į reklamą žiniasklaidoje.