„Unilever“ pardavimus didino išaugusios kainos, bet pelnas sumenko

Didžiosios Britanijos vartojimo prekių milžinė „Unilever“ antradienį pranešė, kad grupės pirmojo pusmečio pajamas augino aukštesnės kainos, tačiau grynasis pelnas sumažėjo dėl besipučiančių išlaidų ir mokesčių.
„Unilever“
„Unilever“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Per pirmuosius šešis 2022 metų mėnesius apyvarta šoktelėjo 15 proc. iki 29,6 mlrd. eurų (30,2 mlrd. JAV dolerių), tačiau pardavimų apimtys sumažėjo, teigiama „Unilever“ pranešime.

Pelnas atskaičius mokesčius sumažėjo beveik 7 proc. iki 2,9 mlrd. eurų dėl didesnių išlaidų, sąnaudų ir restruktūrizavimo išlaidų. Įtakos turėjo ir lėtėjantis pasaulio ekonomikos augimas.

„Nepaisant didelės infliacijos ir lėtesnio pasaulinio augimo iššūkių, „Unilever“ pirmojo pusmečio rezultatai buvo sėkmingi ir pagrįsti mūsų 2021 metais pasiektu augimu“, – sakė generalinis direktorius Alanas Jope'as.

Pardavimus „lėmė stipri kainodara, taikyta siekiant sumažinti sąnaudų infliaciją, kuri, kaip ir tikėtasi, turėjo tam tikrą poveikį apimtims“.

Bendrovė perspėjo, kad perspektyvas toliau mažina sparčiai didėjanti sąnaudų infliacija.

Tyrimų grupės „Third Bridge“ analitikas Alexas Smithas prognozavo, kad dėl to artimiausiais mėnesiais daugiau kainų gali kilti.

„Infliacija ir toliau mažins „Unilever“ maržas ateinančius 12–18 mėnesių, nors maržos spaudimą iš dalies sušvelnino kainų padidėjimas pirmąjį pusmetį“, – pažymėjo A.Smithas.

„Mūsų ekspertai mato tolesnį kainų augimą antrąjį pusmetį“, – pridūrė jis.

Antradienį bendrovė perspėjo, kad atnaujinti karantinai Kinijoje turėjo įtakos Azijos milžino vartotojų išlaidoms antrąjį šių metų ketvirtį.

„Unilever“ tapo visiškai britų įmone 2020 metų pabaigoje, kai užbaigė Nyderlandų ir Didžiosios Britanijos įmonių susijungimą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis