Arbatų verslas bus parduotas privataus kapitalo grupei „CVC Capital Partners“, „Unilever“ dairantis didesnių augimo galimybių kituose sektoriuose, sakoma generalinio direktoriaus Alano Jope'o pranešime.
„Mūsų portfelio evoliucija į didesnio augimo erdves yra svarbi „Unilever“ augimo strategijos dalis“, – pažymėjo jis.
„Sprendimas parduoti „Ekaterra“ rodo tolesnę pažangą įgyvendinant mūsų planus“, – pridūrė įmonės vadovas.
Padalinys „Ekaterra“, apimantis 34 prekių ženklus, praėjusiais metais bendrovei generavo apie 2 mlrd. eurų pajamų.
„Ekaterra“ yra puikus verslas, kuris remiasi tvirtais pirmaujančiais prekių ženklais bei požiūriu, orientuotu į produktus, žmones ir bendruomenes“, – pranešime teigė „CVC Capital Partners“ vadovaujantis partneris Pevas Hooperis.
Sandorį planuojama užbaigti kitų metų antroje pusėje, jei bus gauti reguliuotojų patvirtinimai.
Į sandorį neįtrauktas „Unilever“ arbatos verslas Indijoje, Nepale ir Indonezijoje, taip pat jos dalis „Pepsi Lipton“ bendrose įmonėse ir susijusiose platinimo įmonėse.
„Unilever“ prieš metus užbaigė padalinių Nyderlanduose ir Didžiojoje Britanijoje sujungimą.
Praėjusį mėnesį ji perspėjo, kad didelių sąnaudų spaudimas išliks ir kitais metais, nes dėl kainų kilimo išaugo pardavimai.
Pasaulis išgyvena didelę infliaciją, kai ekonomika vėl atsiveria po pandeminių suvaržymų, esant pasiūlos apribojimams ir didelei paklausai.
Žaliavų ir energijos sąnaudos auga, o kai kuriems sektoriams dar daugiau įtakos turi būtinybė mokėti didesnius atlyginimus, nes jiems sunku rasti darbuotojų.