Britų grupė GSK savaitgalį pranešė, kad iš „Unilever“ gavo tris pasiūlymus dėl „GSK Consumer Healthcare“ perėmimo, tačiau juos atmetė dėl per mažos siūlomos kainos.
Tarp „GSK Consumer Healthcare“ gaminamų produktų yra dantų pasta „Sensodyne“, skausmą malšinantis vaistas „Panadol“ ir peršalimui gydyti skirtas vaistas „Theraflu“.
„GSK Consumer Healthcare“ įsigijimas būtų itin strategiškai tinkamas“, – sakoma „Unilever“ pranešime, kuriame pristatytas strategijos atnaujinimas po savaitgalio naujienų.
„Unilever“ ateities strateginė kryptis yra iš esmės išplėsti savo veiklą sveikatos, grožio ir higienos srityse“, – sakoma pranešime.
„Šios kategorijos siūlo didesnį tvaraus rinkos augimo tempą, su didelėmis galimybėmis paskatinti augimą investuojant, diegiant naujoves bei išnaudojant tvirtas „Unilever“ pozicijas besivystančiose rinkose“, – pažymėjo bendrovė.
Vėliausias pasiūlymas buvo pateiktas gruodžio 20 dieną, o bendra įsigijimo vertė siektų 50 mlrd. svarų, iš kurių 41,7 mlrd. svarų būtų sumokėta pinigais ir 8,3 mlrd. svarų – „Unilever“ akcijomis.
GSK valdo didžiąją dalį padalinio – 68 proc. akcijų, o likusi dalis priklauso JAV milžinei „Pfizer“.
„GSK valdyba vienbalsiai padarė išvadą, kad pasiūlymai neatitiko GSK akcininkų interesų, nes jie iš esmės nuvertino vartotojų sveikatos priežiūros verslą ir jo ateities perspektyvas“, – sakoma savaitgalį GSK paskelbtame pranešime.
Vartotojų sveikatos priežiūros padalinio metiniai pardavimai pernai siekė 9,6 mlrd. svarų.
„Unilever“ lapkritį sutiko parduoti savo pasaulinį arbatos verslą, įskaitant prekės ženklus „Lipton“ ir „PG Tips“, už 4,5 mlrd. eurų.