„United Airlines“ pranešė užsakiusi 200 „Boeing“ ir 70 „Airbus“ orlaivių

Antra pagal dydį JAV oro linijų bendrovė „United Airlines“ antradienį paskelbė apie didžiulį „Boeing“ ir „Airbus“ lėktuvų užsakymą.
„Boeing 777-200“ variklio gedimas
„Boeing 777-200“ / „Scanpix“/AP nuotr.

JAV vežėja planuoja įsigyti 270 naujų orlaivių, įskaitant 200 „Boeing“ ir 70 „Airbus“ gamybos lėktuvų.

Užsakymo dydis vertinamas 35,4 mlrd. JAV dolerių katalogo kainomis, nors aviakompanijos dažnai sumoka daug mažiau dėl pritaikomų nuolaidų.

Pasak bendrovės vadovų, didžiausios jos istorijoje užsakymas – tai orientyras, simbolizuojantis smarkiai pagerėjusias kelionių perspektyvas dėl vakcinų nuo koronaviruso platinimo.

Visgi manoma, kad ir „United Airlines“, ir kitos vežėjos praneš apie dar vieną nuostolingą ketvirtį balandžio–birželio mėnesiais.

„United Airlines“ verslo kelionių apimtys vis dar yra mažesnės 60 proc., o tarptautinių kelionių rodiklis yra dar prastesnis, pažymėjo bendrovės vadovas Scottas Kirby.

„Mes dar nesame sugrįžę 100 proc.“, – teigė S.Kirby per konferencinį pokalbį su žurnalistais.

„Kadangi praėjusių metų kovo ir balandžio mėnesiais tiksliai suplanavome krizės trajektoriją, tai tikrai leido mums išlikti pasirengusiems ir priimti teisingus trumpalaikius ir ilgalaikius sprendimus“, – pabrėžė jis.

Bendrovės pareigūnai valandos trukmės konferencinio pokalbio metu nekalbėjo apie koronaviruso atmainą „Delta“, pastaruoju metu sparčiai plintančią daugelyje pasaulio vietų, tačiau paskelbtasis pranešimas parodo didelį pasitikėjimą pramonės perspektyvomis, net ir tebesitęsiant pandemijai.

Didžiausią naujojo užsakymo dalį sudaro 150 naujųjų orlaivių „Boeing 737 MAX 10“, kurie vis dar yra bandomi atidžiai stebint JAV reguliavimo institucijos.

Taip pat „United Airlines“ užsakė 50 orlaivių „Boeing 737 MAX 8“ ir 70 orlaivių „Airbus A321neo“.

Visi trys modeliai yra siauro korpuso lėktuvai, todėl jie puikiai tinka vidaus ir trumpesnėms kelionėms, kurių paklausa ėmė pirmiausia atsigauti po COVID-19 pandemijos sukeltos krizės.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis