„Utenos mėsa“ į mėsainių gamybą investavo 5 mln. litų

Vienos didžiausių šalies maisto pramonės įmonės „Biovela“ antrinė bendrovė „Utenos mėsa“ ketina tiekti kotletus „Hesburger“ tinklui – su juo jau pasiekė pirminius susitarimus. Taip pat bendrovė derasi ir su greitojo maisto restoranų tinklu „McDonalds“. Į įrangą, skirtą mėsainių kotletų gamybai bendrovė investavo 5 mln. litų, trečiadienį rašo „Verslo žinios“.
Naminis mėsainis
Mėsainis / Fotolia nuotr.

Pirmąją liniją tokiems produktams gaminti „Utenos mėsa“ įsigijo 2008 metais, tačiau pradėjus kalbėtis su greitojo maisto tinklais, ją teko atnaujinti, įsigyti daugiau įrenginių. Iš viso į įrangą bendrovė investavo apie 5 mln. litų.

Greitojo maisto produktai gali atnešti 10-15 proc. grupės pajamų ir ateityje, pastačius daugiau linijų, šis verslas greičiausiai bus atskirtas, jį valdys nauja bendrovė.

„Mes džiaugiamės galėdami pirkti žaliavas mūsų produkcijai iš vietinių gamintojų, todėl mums taip pat džiugu, kad netrukus pirksime jautieną iš mėsos perdirbimo įmonės „Biovela“. Mėsainių įdaras – 100% jautiena, pagaminta lietuvių bendrovės, bus naudojama „Hesburger“ restoranuose trijose Baltijos šalyse – Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje", – sako Ieva Salmela, „Hesburger“ plėtros direktorė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų