„Per pastaruosius keletą metų išvystėme „Utenos trikotažo“ franšizės paketą – pagal tarptautinės rinkos standartus atnaujinome prekių ženklą, kardinaliai pakeitėme parduotuvių interjero koncepciją, patobulinome verslo modelį ir rinkodaros priemonių paketą. Esame pasiruošę sukauptą patirtį pritaikyti parduotuvių plėtrai kaimyninėje Latvijoje,“ – pranešime sakė „Utenos trikotažo“ vadovas Petras Jašinskas.
Pasak jo, parduotuvių tinklo plėtrai franšizės modelis pasirinktas dėl spartesnės plėtros galimybių ir verslo administravimo kaštų efektyvumo.
„Atsižvelgiant į tai, kad didžiąją savo produkcijos dalį eksportuojame ir pagrindinės įmonės veiklos pajėgos yra nukreiptos į užsakomąją gamybą, franšizės modelis mums padeda efektyviai paskirstyti resursus ir užtikrinti tvarią parduotuvių tinklo plėtrą“, – sakė P.Jašinskas.
Šiuo metu Lietuvoje veikia 18 „Utenos trikotažo“ parduotuvių, kurių dauguma yra valdomos franšizės pagrindu.
„Utenos trikotažo“ akcijos kotiruojamos biržos Papildomajame prekybos sąraše.