„Utenos trikotažas“ siuvimo ceche planuoja paleisti aštuntą liniją

Didžiausia trikotažo gamintoja Baltijos šalyse ir viena iš nedaugelio tekstilės įmonių Europoje, kurioje gamybos ciklas apima viską – nuo verpalo iki galutinio gaminio. Bendrovė „Utenos trikotažas“ ketina išplėsti siuvimo cechą – planuojama paleisti aštuntą liniją, tam būtina rasti dar 40 specialistų.

Bendrovė jau užsibrėžusi tikslą per ketvirtį pristatyti ne mažiau nei 5 naujas inovacijas, taip pat numatyta stiprinti ir „Utenos trikotažo“, kaip prekės ženklo, žinomumą, užsimena apie svarstymus žengti į mažmeninę prekybą, pirmadienį rašo „Verslo žinios“.

Kol kas svarbiausi artimiausių metų tikslas – pačios įmonės sukurto apatinio trikotažo prekės ženklo „About“ plėtra. Įmonės rinkodaros vadovė Asta Venter sako, kad per kelerius metus „About“ prekės sudarys reikšmingą bendrovės pardavimų dalį.

Praėję metai „Utenos trikotažui“ buvo nuostolingi, per šių metų pirmą ketvirtį trikotažo gamintojos pardavimai jau padidėjo 57 proc.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų