Vien bendrovės „Utenos trikotažas“ pardavimai mažėjo 9 proc. iki 12,5 mln. eurų. Grynieji nuostoliai siekė 1,1 mln. eurų, kai pernai sausį-birželį jie siekė 48 tūkst. eurų, pranešė „Užtenos trikotažas“.
„Dėl koronaviruso kardinaliai pasikeitus veiklos aplinkybėms, operatyviai perorientavome dalį gamybos, susitelkėme į efektyvumą, stiprinome elektroninės prekybos ir naujų klientų pritraukimo kanalus. Nors antrojo ketvirčio pradžioje prognozavome dviženklį pardavimų kritimą, pusmečio eigoje šiuos praradimus pavyko iš dalies amortizuoti,“ – pranešime sakė „Utenos trikotažo“ vadovas Petras Jašinskas.
„Utenos trikotažo“ grupės ir tik bendrovės EBITDA rodikliai atitinkamai buvo minus 509 tūkst. ir minus 709 tūkst. eurų. Prieš metus grupės ir bendrovės EBITDA atitinkamai siekė 471 tūkst. ir 285 tūkst. eurų.
Dėl pandemijos pagrindinė bendrovės veikla – užsakomoji trikotažo gamyba – antrąjį ketvirtį sulėtėjo, tačiau po Lietuvoje paskelbto karantino šiek tiek kompensuoti praradimus padėjo masinė veido kaukių gamyba.
P.Jašinsko teigimu, antrasis ketvirtis įmonei buvo sudėtingiausias, tačiau likusius ketvirčius jis prognozuoja geresnius.