„Utenos trikotažo“ nuostoliai šiemet mažėjo penktadaliu iki 1,3 mln. eurų

SBA tekstilės įmonių grupė „Utenos trikotažas“ per devynis šių metų mėnesius patyrė 1,3 mln. eurų nuostolių po mokesčių – 20 proc. mažiau nei pernai tuo pačiu metu.
„Utenos trikotažas“
„Utenos trikotažas“ / „Utenos trikotažo“ nuotr.
Temos: 1 SBA

Grupė gavo 17,2 mln. eurų pajamų – 34,7 proc. mažiau nei prieš metus, kai jie siekė 26,3 mln. eurų, pranešė „Utenos trikotažas“.

„Dėl įgyvendintų sprendimų, šiuo metu fiksuotus kaštus sumažinome penktadaliu, ir vis dar esame pajėgūs pagaminti tiek, kiek gaminome 2022 metais,“ – pranešime sakė „Utenos trikotažo“ vadovė Nomeda Kaučikienė.

Anot jos, pardavimų prasme trečiasis šių metų ketvirtis buvo panašus į antrąjį – dėl bendros ekonominės ir geopolitinės situacijos stabtelėjus paklausai visame pasaulyje, pajamų augimas sulėtėjęs.

Pasak N.Kaučikienės, šiuo metu tiek gamybos procesai, tiek bendrovės kaštų bazė yra optimizuota, ir „Utenos trikotažas“ yra pasiruošęs rinkos paklausos sugrįžimui.

„Utenos trikotažo“ vystomo prekių ženklo – „Utenos“ – devynių mėnesių pardavimai siekė 1,6 mln. eurų – 45 proc. mažiau nei tuo pačiu metu 2022-aisiais.

Antrinė „Utenos trikotažo“ įmonės „Šatrija“ gaminamų funkcinių-techninių drabužių pardavimai sumažėjo 2 proc. iki 1,9 mln. eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų