„Utenos trikotažo“ pajamos 2020 metais sumažėjo 7,6 proc. ir siekė 24,9 mln. eurų

Per pandemiją SBA valdoma tekstilės įmonių grupė „Utenos trikotažas“ neaudituotais duomenimis uždirbo 28,1 mln. Eur pajamų arba 8,8 proc. mažiau nei 2019 metais. Atskirai „Utenos trikotažo“ bendrovės pajamos sumažėjo 7,6 proc. – iki 24,9 mln. eurų, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Utenos trikotažas“
„Utenos trikotažas“ / „Utenos trikotažo“ nuotr.

Funkcinių-techninių drabužių gamintoja „Šatrija“ pernai realizavo produkcijos už 3 mln. Eur, t.y. 17,4 proc. mažiau nei 2019 metais. „Utenos trikotažo“ grupė patyrė 370 tūkst. Eur nuostolių prieš mokesčius, kai pernai grupės grynasis pelnas siekė 759 tūkst. eurų. Grupės EBITDA rodiklis 2020 m. siekė 1,2 mln. Eur arba 30 proc. mažiau nei 2019 metais.

Pasikeitus verslo aplinkai, įvertinta „Utenos trikotažo“ apyvartinio kapitalo kokybė, suformuoti atidėjiniai. Rezultatams įtakos turėjo 2020 m. apskaityti 0,6 mln. Eur vertės sumažėjimai atsargoms ir gautinoms sumoms.

Užsakomųjų trikotažo gaminių pardavimai 2020 metais sumažėjo 14,4 proc. iki 19,8 mln. eurų.

Nuo koronaviruso sukeltų pasekmių nukentėjo daugiau nei 50 proc. bendrovės užsakovų – ypač paveikti buvo tie, kurie prekybą vykdo tik fizinėse parduotuvėse. Užsakomųjų trikotažo gaminių pardavimai 2020 metais sumažėjo 14,4 proc. iki 19,8 mln. eurų.

2020 m. pabaigoje nauji bendrovės klientai sudarė per 25 proc. viso klientų portfelio. Pasak „Utenos trikotažo“ vadovo Petro Jašinsko, naujų užsakovų augimą lemia dvi esminės priežastys: „Utenos trikotažo“ gamybos galimybių pritaikymas mažesnėms ir greitesnėms partijoms, kita priežastis – augantis europinės kilmės produkcijos patrauklumas galutiniams vartotojams.

Bendrovė orientuojasi į e.komercijos kanalus vystančius tarptautinius prekių ženklus. Pernai UTENOS ir ABOUT gaminių parduota už 5,2 mln. Eur arba 31,6 proc. daugiau nei 2019 metais. Tai lėmė antrąjį metų ketvirtį susidomėjimo sulaukusi prekyba veido kaukėmis, besikeičiantys vartojimo įpročiai, savalaikis įdirbis į e.prekybos platformą ir tikslinės rinkodaros priemonės.

Praėjusiais metais „Utenos trikotažas“ tapo pirmąja bendrove pasaulyje, kuri atitinka aplinkosaugos organizacijos „Greenpeace“ tekstilės gamybos standartą. Šiemet šis standartas pratęstas dar metams, o įtakinga organizacija „Utenos trikotaže“ tęsia savo kolekcijų gamybą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis