„Utenos trikotažo“ prekių ženklas „About“ ruošiasi pokyčiams: steigiama nauja bendrovė, buriama komanda tarptautinei plėtrai

Pasaulinės mados akiratyje pozicijas stiprinantis „Utenos trikotažo“ inovatyvios aprangos ženklas „About“ žengia į naują vystymo etapą – juo rūpinsis naujai steigiama dukterinė bendrovė ir tik šiam prekių ženklui dedikuota profesionalų komanda.
„About“ parduotuvė
„About“ parduotuvė / Arturo Valentino nuotr.

„Bendrovės valdyba priėmė ambicingą sprendimą – beveik dešimtmetį kurtą prekių ženklą pakelti į naują lygmenį. Siekiant maksimaliai įdarbinti sukauptą įdirbį, nusprendėme pritaikyti startuoliams būdingą verslo filosofiją: greitus, kūrybiškus ir drąsius sprendimus. Neabejoju, kad savarankiška, bet visapusišką „Utenos trikotažo“ paramą turinti komanda su patyrusiu lyderiu netruks nustebinti reikšmingais pasiekimais,“ – sako „Utenos trikotažo“ vadovas Petras Jašinskas.

Naujai steigiamai bendrovei už nepriklausomo turto vertintojo nustatytą vertę bus parduodamos visos „About“ vystomų ženklų – „ABOUT Baltic Underwear“ ir „ABOUT The Sensology of Wear“ – teisės ir atsakomybė už jų vystymą tarptautiniu mastu. Komandai vadovaus patyrusi elektroninės prekybos ir skaitmeninės rinkodaros strategė Giedrė Vilkė. Jai priklausys ir 20 % steigiamos dukterinės bendrovės akcijų, apmokamų piniginiais įnašais.

Bendrovės nuotr./„About“ prekės ženklas tarptautinėje parodoje
Bendrovės nuotr./„About“ prekės ženklas tarptautinėje parodoje

„Prekių ženklas „About“ perėjo daug svarbių etapų, kurie padėjo sukaupti vertingą patirčių ir pamokų bagažą, todėl rinkoje turime reikšmingą pranašumą ir potencialą augti globaliai. Kartu su „Utenos trikotažu“ dideliais žingsniais judėsime inovacijų tekstilės gamyboje link, užtikrindami aukštą gaminių kokybę ir išskirtinį tvarumą visoje tiekimo grandinėje. Artimiausiuose planuose – asortimento pokyčiai ir reikšmingos investicijos į skaitmeninę rinkodarą tarptautiniu mastu,“ – komentuoja Giedrė Vilkė, naujoji „About“ vadovė.

„Utenos trikotažas“, rašoma pranešime spaudai, taps strateginiu naujosios bendrovės partneriu – pagal dvišalę sutartį teiks gamybos-tiekimo paslaugas ir rinkos sąlygomis finansuos bendrovės veiklą pagal verslo plane numatytą poreikį.

Numatoma, kad dukterinės bendrovės steigėjai akcininkų sutartimi numatys galimus susitarimus dėl pasirinkimo sandorių, t.y., esant tam tikroms sąlygoms, „Utenos trikotažas“ įsipareigos perduoti mažumos akcininkui iki 10 % turimų dukterinės bendrovės akcijų, taip pat turės teises ir pareigas išpirkti mažumos akcininko turimas akcijas.

SBA grupės bendrovės „Utenos trikotažas“ kuriamam prekių ženklui „About“ su savo išskirtiniais drabužiais pavyko atverti prestižinių prekybos centrų duris visame pasaulyje: jais sėkmingai prekiaujama „KaDeWe“ Vokietijoje, „Le Bon Marche“ Prancūzijoje, „Shinsegae“ Pietų Korėjoje, „Framework“ Japonijoje, „Need Supply Co“ JAV. Lietuvių gaminiais taip pat prekiauja globali prabangios mados elektroninės prekybos platforma „Matchesfashion“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų