Tarnybai pateiktame prašyme vartotojas nurodė, kad 2012 m. gruodį viename leidinyje perskaitė komercinį pasiūlymą įsigyti „Vichy“ vandens parko auksinį abonementą 2013 metams, kurio kaina buvo nurodyta „tik nuo 269 Lt“. Pasiūlyme taip pat nurodyta, kad įsigijęs abonementą paslaugoms pirkėjas gaus 138 Lt vertės kalėdinę dovaną. Akcija galiojo iki 2012 m. gruodžio 31 d.
Susiviliojęs tokiu pasiūlymu vartotojas nutarė gruodžio mėnesį įsigyti metinį abonementą, tačiau jo platinimo vietoje buvo informuotas, kad abonemento kaina padidėjo iki 329 Lt, todėl įsigijęs 2 abonementus vartotojas patyrė 120 Lt nuostolį.
Nagrinėdama bylą Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba nustatė, kad informacija buvo skleidžiama ir kitomis visuomenės informavimo priemonėmis: viešojo transporto stotelėse, kino teatruose bei parduotuvėse, todėl reklama galėjo pasiekti daugelį vartotojų.
Taip pat konstatuota, jog nurodydama, kad abonementų kiekiai už mažiausias kainas yra riboti, UAB „Vandens parkas“ vartotojams nepateikė informacijos, nuo ko priklauso „Vichy“ vandens parko abonementų 2013-iems metams kainų didėjimas ir kainų didėjimo apskaičiavimo formulė, todėl vartotojai galėjo susidaryti įspūdį, kad visų auksinių abonementų 2013 metams kaina turėjo būti ne aukštesnė kaip 269 Lt.
„Vandens parkas“, įsigijusiems auksinius abonementus 2013 metams vartotojams, taip pat teikė dovanas. Tačiau realiai jokių dovanų nebuvo, kadangi norėdamas gauti 138 Lt „dovaną“ vartotojas turėjo papildomai išleisti savo 138 Lt. Faktiškai vietoje dovanos buvo teikiama 50 proc. nuolaida vienkartiniam apsilankymui „Vichy“ vandens parke, 50 proc. nuolaida vienkartiniam apsilankymui sporto klube, 50 proc. nuolaida atpalaiduojančiam viso kūno masažui, 2 bilietai už 1 kainą kino teatre.