Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Už didesnį pelną ir pajamas „Bitė“ dėkinga 4G/4G+ tinklo plėtrai

Antradienį telekomunikacijų bendrovės „Bitė Lietuva“ rinkodaros direktorius Pranas Kuisys pristatydamas šių metų trečiojo ketvirčio finansinius rezultatus teigė, kad skaičiai džiugina, o dėl didesnių pajamų ir dėl 12 proc. išaugusių pajamų bei pelno galima dėkoti 4G/4G+ tinklo plėtrai ir sparčiausiai bendrovės istorijoje augančiam mobiliojo interneto naudojimui.
„Bitės“ rinkodaros vadovas Pranas Kuisys
„Bitės“ rinkodaros vadovas Pranas Kuisys / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

„Augame sparčiau nei rinka“, – naujausiais finansiniais bendrovės rezultatais džiaugėsi „Bitė Lietuva“ rinkodaros direktorius.

Bendrovės verslo klientų skaičius padidėjo 9 proc. ir perkopė 305 tūkst. SIM kortelių ribą.

Augimą lėmė sėkminga 4G plėtra ir 150 proc. išaugęs mobiliųjų duomenų sunaudojimas išmaniuosiuose telefonuose.

Bendrovės verslo klientų skaičius padidėjo 9 proc. ir perkopė 305 tūkst. SIM kortelių ribą.

2015 m. trečiąjį ketvirtį „Bitė Lietuvos“ pajamos išaugo 12 proc. iki 34,7 mln. Eur, palyginti su 31 mln. Eur tuo pačiu laikotarpiu pernai.

Bendrovės EBITDA (pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą bei amortizaciją) šiuo laikotarpiu taip pat padidėjo 12 proc. iki 10,2 mln. Eur (2014 m. 3 ketv. – 9,1 mln. Eur). Bendra klientų bazė augo beveik 3 proc.: nuo 1,026 mln. iki 1,055 milijono.

„4G greitis leidžia eiti į naujas rinkas. Keturi šimtai įmonių pasirinko mūsų internetą kaip fiksuotą internetą per pastaruosius tris mėnesius“, – tikino P.Kuisys. 

Šiuo metu „Bitės“ 4G ir 4G+ interneto ryšiu gali naudotis iki 75 proc. Lietuvos gyventojų, ir tikimasi, kad pavasarį šis skaičius šoktels iki 90 proc. 

82 proc. „Bitės“ parduodamų mobiliųjų telefonų sudarė išmanieji telefonai, iš kurių apie 15 proc. įrenginių galima naudotis 4G interneto ryšiu.

P.Kuisys pasidžiaugė, kad plečiant „Bitės“ 4G ir 4G+ interneto ryšį, smarkiai išaugo jo vartotojų skaičius – nuo 42 tūkst. 2015 m. birželį iki 72 tūkst. šių metų spalį.

Be to, 4G ir 4G+ vartotojai sunaudoja iki dviejų kartų daugiau mobiliųjų duomenų. 

„Daugiausiai mobiliųjų duomenų sunaudojama penkiuose didžiausiuose šalies miestuose“, – aiškino P.Kuisys. 

Paklaustas, kaip sekasi naujųjų „iPhone“ modelių pardavimai, P.Kuisys teigė, kad šiuos įrenginius perka labai nedidelė vartotojų dalis

„Populiarumas didėja, tačiau jis nėra didelis. Tai rinkos specifika“, – sakė P.Kuisys ir teigė, kad to priežastis yra maža perkamoji Lietuvos gyventojų dalis, nes „Apple“ įrenginiai nėra pigūs.

„Bitės“ atstovas pajuokavo, kad galbūt padidinus MMA, padidės ir „iPhone“ pardavimai. 

Konkurentai rezultatus paskelbė anksčiau

Savo finansinius rezultatus jau praėjusią savaitę paskelbė pagrindiniai „Bitė“ konkurentai „Omnitel“ ir „Tele 2“.

Štai šių metų trečiąjį ketvirtį „Tele 2“ gavo 44,2 mln. Eur pajamų, pernai trečiąjį ketvirtį 41,1 mln. Eur (39,5 mln. Eur iki vienkartinės finansinės korekcijos).

Trečiąjį ketvirtį bendrovės EBITDA siekė 15,1 mln. Eur, pernai – 15,5 mln. Eur.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos