Tarnybos nutarimas pradėti nagrinėjimo procedūrą dėl UAB „Mediashop“ galimo Lietuvos Respublikos nesąžiningos komercinės veiklos vartotojams draudimo įstatymo pažeidimo buvo priimtas gavus vartotojo J. B. prašymą dėl UAB „Mediashop“ skelbiamos akcijos buitinės technikos ir elektronikos parduotuvių tinklo „Elektro Markt“ reklaminiame leidinyje.
Vartotojas prašyme nurodė, jog 2012 m. rugsėjo 23 d. parduotuvėje „Elektro Markt“ už 1699 litus įsigijo LG televizorių 42 LM3400. Po kelių savaičių vartotojas parduotuvės interneto tinklalapyje pateiktame reklaminiame leidinyje pastebėjo, kad tokios pat markės televizoriui 2012 m. spalio 5 – lapkričio 8 d. yra taikoma nuolaida ir nurodyta, kad vietoj anksčiau buvusios 2199 litų kainos televizorių galima įsigyti 500 litų pigiau, t. y. už 1699 litus. Vartotojas teigė, kad bendrovė klaidina vartotojus dėl tikros prekės kainos, kadangi minėtą prekę be nuolaidos už 1699 litus vartotojai „Elektro Markt“ parduotuvėje galėjo įsigyti prieš kelias savaites iki skelbiamos akcijos pradžios.
Apie tai, kad vartotojo įsigytos prekės laikotarpiu jokiuose reklaminiuose leidiniuose, stenduose ar kitokiomis informavimo priemonėmis nebuvo skelbiama, jog televizoriai LG 42 LM3400 pardavinėjami su nuolaida, VVTAT patvirtino ir pati bendrovė.
VVTAT nustatė, jog tokie UAB „Mediashop“ veiksmai, kai vartotojams pateikiama klaidinga informacija apie tikrąją prekės kainą, galėjo iškreipti vidutinio vartotojo ekonominį elgesį siūlomo produkto atžvilgiu, kadangi vartotojas, pamatęs reklaminiame leidinyje skelbiamą akciją LG televizoriui 42 LM3400 pagrįstai tikėjosi, jog akcijos metu galės sutaupyti 500 litų ir priėmė sprendimą dėl sandorio, kurio kitomis aplinkybėmis nebūtų priėmęs. Tokiais veiksmais UAB „Mediashop“ pažeidė Lietuvos Respublikos nesąžiningos komercinės veiklos vartotojams draudimo įstatymo 5 straipsnio 1 dalies 4 punktą.