„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Už netinkamą klientų lėšų laikymą Lietuvos bankas „SatchelPay“ skyrė baudą

Lietuvos banko Priežiūros tarnyba nustatė, kad elektroninių pinigų įstaiga „SatchelPay“, UAB, netinkamai apsaugojo dalį iš klientų gautų lėšų. Už šį pažeidimą skyrė jai piniginę baudą, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Grynieji eurai
Grynieji eurai / Josvydo Elinsko / 15min nuotr.

Pagal Elektroninių pinigų ir elektroninių pinigų įstaigų įstatymą, bendrovė, klientų lėšų apsaugai pasirinkusi atskyrimo būdą, privalo jas laikyti Lietuvos ar kitų Europos Sąjungos (ES) valstybių kredito įstaigose (bankuose, kredito unijose), centriniuose bankuose ar investuoti į saugų, likvidų ir mažos rizikos turtą.

„SatchelPay“, UAB, pažeidė minėto įstatymo reikalavimus, kadangi dalį klientų lėšų laikė elektroninių pinigų ir mokėjimo įstaigose bei ES šalies banke, tačiau ne klientų lėšoms saugoti skirtose sąskaitose. Už tai Lietuvos bankas skyrė jai 23 tūkst. Eur baudą. Bendrovė teisės akto reikalavimą jau vykdo, klientų lėšas laiko centriniame banke atskirojoje sąskaitoje.

Tai antra minėtai bendrovei Lietuvos banko pritaikyta poveikio priemonė. 2019 m. rugpjūčio pradžioje Lietuvos bankas buvo laikinai apribojęs „SatchelPay“, UAB, veiklą: uždraudęs leisti elektroninius pinigus ir teikti dalį mokėjimo paslaugų. Bendrovei pašalinus nustatytus trūkumus ir pakeitus įstaigos vadovą, Lietuvos bankas 2019 m. lapkričio 18 d. atšaukė „SatchelPay“, UAB, veiklos apribojimus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs