„Pirmą kartą Užimtumo tarnybos veiklos istorijoje sostinėje esančios klientų aptarnavimo specialistų pajėgos sutelkiamos po vienu stogu. Šiose erdvėse ypatingą dėmesį skyrėme elementams, kurie gali padėti kurti malonią patirtį lankytojams. Tai – efektyvi klientų srautų valdymo ir aptarnavimo sistema, techninės sąlygos užtikrinti sklandų darbą grupėse, galimybę gauti efektyvią individualią konsultaciją“, – kalbėjo Užimtumo tarnybos direktorė Inga Balnanosienė.
Į naująją būstinę persikėlė iki šiol sostinės Aguonų ir Žirmūnų gatvėse veikusių klientų aptarnavimo skyrių komandos, taip pat – Vilniaus klientų aptarnavimo departamento administracija. Iš viso darbui pritaikyta 2800 m² renovuoto pastato ploto.
Daugiau nei pusė jo skirta tik klientų aptarnavimui. Pirmame aukšte įgyvendinti neįgaliems klientams draugiški sprendimai: specialus grindų žymėjimas, kabinetų numerių dydžiai ir spalvos bei kontrastai regos negalią turintiesiems, patogus patekimas į patalpas ir judėjimas jose judėjimo negalią turintiesiems žmonėms.
Šiemet pagal sutaupomos elektros energijos kiekį Užimtumo tarnyba buvo tarp viešojo sektoriaus lyderių. Siekiant kuo mažiau iššvaistyti energijos, pastate įdiegti tokie sprendimai kaip automatiniai šviesos jutikliai, LED šviestuvai.
Vienas renovacijai keltų reikalavimų – atitikti ateities poreikius. Todėl jau dabar įrengta elektromobilių įkrovimo stotelė. Dar vienai įrengti sukurtos reikalingos techninės sąlygos.
Šioje būstinėje įsikūrė maždaug 170 Užimtumo tarnybos specialistų. Jiems užtikrintos ergonomiškos darbo vietos. Pasirūpinti sveikesnėmis darbo sąlygomis leis kilnojami stalai, ergonomiškos kėdės, kabinetuose pašalinius garsus slopinančios ir sklandžiau bendrauti su klientais padedančios specialios akustinės sienelės.
Paslaugos bus teikiamos darbo ieškantiesiems, darbdaviams, taip pat – mokiniams ir studentams bei užimtiems žmonėms. Pernai šiuose skyriuose įvairioms paslaugoms gauti užsiregistravo daugiau nei 66 tūkst. darbo ieškančiųjų. Tai – beveik 1300 naujų klientų kiekvieną darbo savaitę.