2023 05 31

Užkliuvo socialinė reklama, kviečianti į aviaciją: moterų vadinimas deimantais ir siejimas su šypsenomis lygybės neatneš

Pasaulinės orlaivių priežiūros ir remonto paslaugų teikėja „FL Technics“, kurios būstinė yra Vilniuje, socialiniuose tinkluose sulaukė kritikos kirčių. Mat vaizdo įraše, kurio tikslas privilioti moteris į aviacijos sritį, esą kaip tik pabrėžė lyčių stereotipus.
Lėktuvų mechanikų apmokymai virtualioje aplinkoje
„FL Technics“ / Valdo Kopūsto / 15min nuotr.

Pradėjo plisti socialiniuose tinkluose

Neseniai pasirodė įmonės vaizdo įrašas, kuriame kompanijoje dirbantys vyrai pasakoja, kodėl svarbu pritraukti moteris į aviacijos industriją bei kokį potencialą mato kolegėse-moteryse.

Tačiau socialiniuose tinkluose Žmogaus teisių centras atkreipė dėmesį, kad būtent šiame įraše girdimas moterų stereotipizavimas, vadinimas deimantais ir tikėjimasis, kad jos visada šypsosi, nėra argumentai „už“ įvairovę.

Jam antrino ir VšĮ „Ribologija“ bendraįkūrėja, lyčių lygybės ekspertė Rugilė Butkevičiūtė savo Feisbuko paskyroje paskelbusi įmonės vaizdo įrašą, kuriame moterys lyginamos su deimantais. Tiesa, jis iš „YouTube“, 15min žurnalistei ėmus domėtis situacija, buvo pašalintas.

„Kai siekis pritraukti daugiau moterų į aviaciją įvardinamas kaip „Mens perspective on working with women“ (Vyrų požiūris į darbą su moterimis jų akimis – liet.). Jau pavadinimas išduoda, kad bus „įdomu“.

Niekaip nesuprantu tokio – moterys kaip deimantai – koncepto“, – socialiniame tinkle rašė R.Butkevičiūtė.

Žmogaus teisių ir komunikacijos, prekės ženklų specialistai skeptiškai įvertino pasklidusią žinutę – esą kartais net geros intensijos atneša nelauktų rezultatų. Komunikuojant prašauta esą ir šį kartą.

Tuo metu pati įmonė atsiprašo, jei sukėlė neigiamų emocijų moterims.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis