Vaflių manija Palangoje neblėsta: savininkai išdavė sėkmės paslaptį

„Buvo verta“, – paklausta, ar apsimokėjo eilėje stovėti net dvi valandas, 15min prisipažino poilsiautoja, rankoje spausdama išsvajotąjį „Bubble vaflį“. J.Basanavičiaus gatvėje pardavinėjamo skanėsto šlovės valanda nesibaigia, tad fotogeniškuosius vafliukus į Palangos pajūrį atgabenęs Laurynas Rimavičius jau ieškosi papildomų pagalbos rankų ir siūlo 700 eurų atlygį.
Didelio populiarumo sulaukusi „Yogugu“ vaflinė Palangoje
Didelio populiarumo sulaukusi „Yogugu“ vaflinė Palangoje / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

„Vaflių dar nesapnuoju, tačiau jų kvapą atsiminsiu tikriausiai visą savo gyvenimą. Šiandien jau artėjam tūkstantojo kepinio link“, – pildama tešlą ant vaflinės prasitarė jauna mergina.

Ji „Yogugu“ ledainėje pluša jau aštunta valanda – nuo 10 val. ryto. Šypseną išspausti kepėjai sunku, tačiau ji supranta, kad ne ką linksmiau ir tiems, kurie ilgoje eilėje laukia jos kepamo gardėsio.

Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Didelio populiarumo sulaukusi „Yogugu“ vaflinė Palangoje
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Didelio populiarumo sulaukusi „Yogugu“ vaflinė Palangoje

Žinojome, kad produktas bus populiarus, ir tas, kuris pradės pirmasis Palangoje su juo dirbti, sulauks sėkmės. Tiesiog suveikė rinkodara „just in time production“.

„Tokio didžiulio ažiotažo nesitikėjome. Vis dėlto žinojome, kad produktas bus populiarus, ir tas, kuris pradės pirmasis Palangoje su juo dirbti, sulauks sėkmės. Tiesiog suveikė rinkodara „just in time production“ (produkto pasiūla tinkamu metu – aut. past.). Ar mes Lietuvoje pirmieji? Buvo, kad kažkas bandė vaflį ar blyną kepti, tačiau tokios kokybės, kokią mes tiekiame – nebuvo iki šiol.

Manau, esame lyderiai Lietuvoje. Tačiau bet kas gali padaryti geriau. O ir bandys padaryti. Gal jau net dabar bando“, – paklaustas, ar tikėjosi tokios sėkmės, atsakė „Yogugu“ ledainės, kurioje ir pardavinėjami „Bubble vafliai“, vienas iš savininkų vilnietis L.Rimavičius.

32-ejų metų vyras prisipažino šiomis dienomis miegantis ne itin daug.

Kodėl kainuoja 4 eurus?

Anot pašnekovo, tobulybei ribų nėra, tad ir jie stengsis tobulinti produktą, kiek tik tai yra įmanoma. Taip pat žadama plėsti vaflių prekybą ir į didmiesčius.

„Kodėl mūsų vaflis toks populiarus? Nes yra traškus, šviežiai iškeptas. Daugelis maisto gaminimo vietų Palangoje gamina ne šviežią maistą. Kad ir tie patys vafliai – nemažai prekeivių jų prisikepa iš anksto. Pašildyti ir šviežiai iškepti vafliai yra du skirtingi dalykai“, – patikino jis.

Paklaustas, ar 4 eurai – ne per didelė kaina už vaflį, Laurynas tam paprieštaravo: „Vien ledų aparatas kainavo apie 20 000 eurų. Dideli, itališki stalai, kur galima dėti daug padažų, atsiėjo apie 10 000 eurų. Remontai. O kur dar darbuotojų išlaikymas, didelės nuomos kainos J.Basanavičiaus gatvėje. Viskas susideda. 100 000 eurų kurdamiesi gal ir neviršijom.

Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Laurynas Rimavičius
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Laurynas Rimavičius

Iš pradžių ledainė buvo įsikūrusi kitoje vietoje, bet teko išsikraustyti. Persikėlėme į vadinamąją „juodąją skylę“, vietą, kurioje dešimt metų niekas, rodės, nieko sėkmingo nepardavinės. Iš tikrųjų nėra jokių „juodųjų skylių“. Yra tik netinkamas produktas arba netinkama idėja.“

Milžiniško populiarumo vafliai šiuo metu gimsta 20 kv. m patalpoje. Jie kepami kiniškose vaflinėse, tačiau netrukus įmonė žada įsigyti kur kas kokybiškesnes keptuves.

Startavo su kukurūzų burbuolių verslu

Gatvės maisto verslo Laurynas ėmėsi kartu su 38-erių metų broliu Martynu. Prieš ketverius metus Palangoje startavo su keptų kukurūzų burbuolių prekybos tašku, o prieš trejus metus ėmėsi pardavinėti jogurtinius ledus. Šiandien kukurūzų prekybos vietų – jau 15 (Palangoje – šešios), dar 10-yje pardavimas veikia franšizės pagrindais. Vien „Kukuruku“ įmonėje dirba apie 40 darbuotojų.

„Ledainėje šiuo metu pluša apie 15 darbuotojų. Žadame pasamdyti dar penketą, jog vienu metu dirbtų 20 žmonių“, – apie plėtrą prabilo Laurynas.

„Yogugu“ socialiniame tinkle yra pasiskelbę ieškantys darbuotojų, kuriems žada mokėti 700 eurų atlyginimą. Algos viešinimas skelbime – gana neįprastas reiškinys Lietuvos darbdavių pasaulyje.

„Tie, kas slepia, slepia ir mokesčius. Kadangi sulaukiame pirkėjų antplūdžio, darbuotojai pluša labai sunkiai ir ilgai. Reikia formuoti dar vieną pamainą. Ilgiausios eilės prie vaflių nutįsta savaitgaliais, o didžiausias bumas buvo per Mindaugines“, – teigė „Yogugu“ vienas iš savininkų.

Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Didelio populiarumo sulaukusi „Yogugu“ vaflinė Palangoje
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Didelio populiarumo sulaukusi „Yogugu“ vaflinė Palangoje

Laurynas nepanoro atskleisti, kiek vaflių iškepa per dieną. Neatskleidė ir to, kiek klientų sulaukia „karščiausiomis“ dienomis. Visa tai – konfidenciali informacija. Apie ekonominius rodiklius bus galima kalbėti tik po metų.

„Yogugu“ socialiniame tinkle yra pasiskelbę ieškantys darbuotojų, kuriems žada mokėti 700 eurų atlyginimą. Algos viešinimas skelbime – gana neįprastas reiškinys Lietuvos darbdavių pasaulyje.

„Tik ką ėmėme Palangoje pardavinėti ir dar vieną naują produktą – keptas kalakuto kojas. Idėja atkeliavo iš Disneilendo“, – trečiąjį savo produktą įvardijo Laurynas.

Padvigubins pajėgumus

Paklaustas, ar ilgai tęsis vaflių manija, pašnekovas patikino suprantąs, jog tai – impulsyvi pirkėjo reakcija į naujovę, mados bumas, kuris nuslops savaime. Tokio paties antplūdžio sulaukta ir tuomet, kai buvo atidaryta pirmoji kukurūzų burbuolių prekybos vieta.

„Tokių eilių nesitikėjome. Ir jos yra savotiškas vargas, nes objektas nėra pritaikytas aptarnauti tokios gausybės žmonių. Nėra lengva dirbti, kai toks antplūdis. Tačiau jį atlaikyti galima visą vasarą. Vėliau teks semtis naujų idėjų. Žadame turėti kokybiškos grietinėlės aparatą. Ją pardavinėsime tuomet, kai žmonės nenorės ledų. Turime planą, ką siūlysime, kai vaflių bumas aprims. Pavyzdžiui, gaminsime pusryčių vaflius su Benedikto kiaušiniu“, – patikino Laurynas.

O ar klientai grįžta? Grįžta, tačiau nedidelė jų dalis. Nes aukoti 2 valandas savo atostogų laiko stovint eilėje antrą kartą – iššūkis net ir didžiausiems vaflių mėgėjams.

„Netrukus klientus aptarnausime greičiau – per valandą, nes padvigubinsime savo pajėgumus. Palyginti su verslo pradžia, tie pajėgumai jau bus išaugę trigubai. Aptarnaus nebe keturi žmonės, o aštuoni. Paties vaflio iškepimas ir paruošimas trunka apie 5 minutes. Kokie priedai populiariausi? Šviežios uogos“, – teigė tris įmones valdantis, maisto fanatiku save vadinantis vyras.

Užsieniečiai poilsiautojai, pasak Lauryno, atpažįsta „Bubble vaflius“, nes jie populiarūs visame pasaulyje, ypač Niujorke bei Londone. Šis gardėsis gimė Honkonge, tad yra vadinamas „Honkongo vafliais“. Pats Laurynas pirmą kartą juos pamatė socialiniame tinkle „Instagram“, kai prieš šį sezoną ieškojo idėjų savo verslui patobulinti. Jis tiki, kad šie vafliai taps įmonės sėkmės talismanu ateityje.

„Daug keliaujame, domimės maisto tendencijomis, semiamės idėjų užsienyje ir po to jas įgyvendiname Lietuvoje. Pasaulis pilnas sėkmės paslapčių. Tie žmonės, kurie domisi ir daro, ir sulaukia tos sėkmės. Jeigu kažką mėgsti, turi tai daryti ir daryti iš širdies“, – patikino jis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis