Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Vairuotojams skirta programėlė „Barking“ keičia prekės ženklą

Lietuvoje jau ketverius metus veikianti automobilių parkavimo vietų dalijimosi platforma „Barking“ keičia prekės ženklą ir nuo šiol vadinsis „Snabb“, rašoma pranešime spaudai.
Snabb atnaujintas prekės ženklas
Snabb atnaujintas prekės ženklas / Snabb nuotr.

„Snabb“ (švedų kalboje – „greitai“) geriau atspindės mūsų besiplečiančių teikiamų paslaugų įvairovę. Pradėjome nuo atsiskaitymo už automobilių statymą paslaugos, o šiuo metu jau teikiame ir atsiskaitymo už plovimą bei el. automobilių įkrovimo paslaugas. Su prekės ženklo keitimu daugiau dėmesio skirsime klientui – stengsimės pagrindinius vairuotojų poreikius patenkinti greitai ir sklandžiai“, – pagrindinę estų prekės ženklo keitimo priežastį komentuoja Kustas Kõivas, įmonės įkūrėjas ir vadovas.

Lietuvoje „Snabb“ veikia nuo 2018 m. – veiklą, kaip ir Estijoje, pradėjo nuo parkavimo paslaugos.

„Platforma „Snabb“ siūlo parkavimo vietas, nekeičiant infrastruktūros, taip pat patogų atsiskaitymą už kitas, vairuotojams aktualias, paslaugas, tokias kaip automobilių plovimas ar įkrovimas, – idėją trumpai nusako Erikas Nemeikšis, „Snabb“ vadovas Lietuvoje. – Šiuo metu turime apie 10 tūkst. aktyvių klientų, 500 parkavimo vietų, 31 plovyklą visoje Lietuvoje. Tikimės, kad iki metų pabaigos turėsime apie 20 tūkst. aktyvių klientų“, – prognozuoja jis.

Bendrovės pajamos praėjusiais metais Lietuvoje siekė 85 tūkst. eurų be PVM, o 2020 m. – apie 23 tūkst. eurų.

Įmonė veiklą pradėjo nuo idėjos 100 proc. „įdarbinti“ neišnaudojamą turtą – laisvas parkavimo vietas. Programėlė veikia panašiu principu kaip ir kitos dalijimosi paslaugos. Vartotojas susikuria paskyrą, priskiria mobiliojo ir automobilio numerius, mokėjimo kortelę. Programėlėje matomas miesto žemėlapis su aikštelėmis, jose esančiomis laisvomis vietomis, jų kaina.

„Aikštelių savininkai ne visada supranta partnerystės naudą – dažnai girdime, kad aikštelės ir taip užimtos.Kai paaiškiname, kad nuomoti vietas galima ir savaitgaliais, požiūris pasikeičia. Itin dažnai su šia situacija susiduriame kalbėdami su viešojo sektoriaus atstovais. Žinome situacijų, kai už parkavimo paslaugą gautas pajamas mūsų partneriai panaudojo, pavyzdžiui, kiemo aplinkai sutvarkyti“, – situaciją komentuoja E.Nemeikšis.

Jis aiškina, kad pagrindinė idėja – apsikeisti srautais. Gyventojai dieną išvažiuoja ir jų automobilių stovėjimo aikštelės lieka tuščios. O šalia esančių verslo centrų ar kitų įstaigų – pilnos. Vakare situacija pasikeičia. Tad visiems būtų naudinga įstaigų ir įmonių darbuotojus perkelti į būstams priklausančias aikšteles, o vakare gyventojai, neturintys parkavimo vietos, automobilį galėtų palikti įmonei priklausančioje aikštelėje. Taip turtas būtų panaudojamas efektyviai.

„Snabb“ veiklą 2015 m. pradėjo Taline, kai įmonė automobilių stovėjimo aikštelių savininkams pasiūlė išnuomoti tuščias vietas. Šiuo metu „Snabb“ veiklą vykdo Estijoje, Suomijoje, Lietuvoje, Lenkijoje, Vokietijoje, Naujojoje Zelandijoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos